Među različitim načinima promocije turističkih potencijala Bosne i Hercegovine i susjednih zemalja svoje mjesto sve više zauzimaju i specijalizirane mobilne aplikacije.
Jedna od njih, Vikendholičari predstavljena je na nedavnom Sarajevo Destination Festivalu.
Kreator aplikacije, Mario Slaviček ističe da su Vikendholičari "prva mobilna aplikacija u regiji koja se bavi vikend izletima, vikend destinacijama, pokušavajući na vrlo jednostavan način omogućiti ljudima da sami organiziraju svoj slobodan vikend".
Posebni parametri
"Osnovna ideja aplikacije je da odabirom kategorije, uključujući posebne parametre kao što su primjerice da idete na putovanje s djecom ili da vodite kućnog ljubimca, dobijete konkretne ponude gdje i kako otići. Mi smo počeli komunikaciju prema turističkim organizacijama, malim poduzetnicima u turizmu.
Već smo jako prepoznati na društvenim mrežama, jer smo to pokrenuli prije mobilne aplikacije. Ljudi nas prepoznaju i zovu da ih posjetimo i promoviramo na različite načine.
Rado se odazivamo, jer želimo predstaviti atraktivne destinacije za korisnike aplikacije i one na društvenim mrežama", kaže Slaviček.
On kaže da je Vikendoličarima na početku fokus bio na Hrvatskoj, ali da se sve više usmjeravaju i na ponudu zemalja u susjedstvu, uključujući Bosnu i Hercegovinu.
"BiH nam je relativno malo pokrivena, ali to ne znači da nismo putovali i da nismo uvrstili neke zanimljive destinacije u našu aplikaciju. I naše sudjelovanje na Sarajevo Destination Festivalu govori da nam je BiH itekako zanimljiva.
U idućih nekoliko mjeseci ćemo se „raspršiti“ po BiH i sigurno predstaviti puno lijepih odredišta za vikend turiste", najavljuje Slaviček.
Dobra ponuda
Aplikacija Vikendholičari pokriva prostor koji se može obići i posjetiti u dva do četiri dana automobilom.
Slaviček ističe da je turistička ponuda za takvu vrstu putovanja prilično dobra, a vjeruje da će i ova aplikacija omogućiti da mnoga mjesta u BiH budu turistički posjećenija.
"Prirodnih ljepota je jako puno, ugostiteljskih i turističkih poduzetnika je sve više i doista se ima gdje ugodno iskoristiti vrijeme.
Mi pokrivamo tridesetak kategorija, od pješačenja, bicikliranja, planinarenja i stvarno je ponuda raznolika i bogata.
Ono što je kod nas specifično je da turističke točke, turistička odredišta koja predstavljamo, zapravo obrađuju i predlažu sami turisti za druge turiste.
Iznose vlastita turistička iskustva i impresije i to je sigurno vrlo korisno. Filtriranje omogućava korisnicima da biraju ono što ih zanima i što je njima konkretno bitno", zaključuje Slaviček.