Na tunelu Kobilja Glava upravo je probijena desna tunelska cijev, tokom jeseni se očekuje probijanje i druge cijevi.
Tunel će spajati potpuno novu saobraćajnu cjelinu Bare - Hotonj, koja će biti u funkciji do kraja sljedeće godine. Desna tunelska cijev, duga je 635 metara, a lijeva će biti duga 632 metra.
Ovo je jedan od najzahtjevnijih tunela koji se gradi, zbog položaja, strukture tla i zbog činjenice da se iznad tunela nalazi više stotina stambenih objekata.
Premijer KS Nihad Uk izrazio je ponos realizacijom ovog, kako je rekao, jednog od najvećih projekata ove vrste u Kantonu Sarajevo.
„Očekujemo i probijanje druge cijevi u narednih par mjeseci, tako da imamo odličnu pretpostavku da riješimo saobraćajni kolaps u jutarnjim i popodnevnim satima na ulazu i izlazu iz grada, da rasteretimo saobraćaj u Kantonu Sarajevu", naveo je premijer Uk.
Zahvalio se izvođačima radovima, koji su u teškim uslovima, s obzirom na geologiju, izvršili ove radove. Izrazio je nadu da će radovi biti nastavljeni planiranom dinamikom.
„Na nama je da osiguramo plansku dokumentaciju i riješimo imovinske odnose za produženje trase, od tunela prema Hotonju i priključenje samog tunela u naselju Šip“, rekao je premijer Uk.
Kako je danas rečeno, veliki broj ljudi je svakodnevno uključen u projekt, radilo se dan - noć, iz dana u dan su se rješavali nepredviđeni izazovi, kako bismo danas svjedočili probijanju desne tunelske cijevi prema Vogošći. Završetkom projekta rasteretit će se gužve na postojećoj saobraćajnici na pravcu Sarajevo - Vogošća i uveliko poboljšati kvalitet i standard života.
Izvođač radova je Euroasfalt, a nadzor nad radovima vrši JV-IRD i PPG doo Sarajevo.