Neki igrači možda godinama nisu igrali "World of Warcraft", ali uz "The War Within" upoznavanje s nečim novim isplativije je nego ikada.
Ostale su igre odavno zaboravljene nakon dva desetljeća, ali " World of Warcraft " se jednostavno iznova osmišljava za svoju 20. godišnjicu. Deseti paket proširenja zove se "The War Within" i označava početak nove i ogromne svjetske sage o dušama u Kraljevstvu Azerotha, svijetu igre MMORPG-a. Ali borba za spašavanje svjetske duše Azerotha od sila praznine i novog ograničenja nivoa od 80 nije dovoljna. Razvojni programer Blizzard pametno pokušava privući nove i stare igrače.
S novom ekspanzijom, nove mogućnosti za heroine i junake naravno ne bi trebale nedostajati. U "The War Within" oni se sada nazivaju talentima heroja i pojavljuju se kao nova prilagodba za klasne specijalizacije. Oni su "temeljeni na dobro poznatim arhetipovima iz 'Warcraft' svemira kao što su Dark Rangers, Farseers i mnogi drugi", prema tvorcima. S novim kontinentom Khaz Algar tu je i novi glavni grad. Dornogal je okružen kovačnicom lave i posljednjim domom nerubijskog društva.
Nebesko jahanje, koje je uvedeno u poglavlju "Dragonflight", također se proširuje - ima još više nosača i više će se dodati tokom proširenja. Uz "Deeps" kratke avanture također su integrirane u svijet igre, koji se može neprimjetno pokrenuti i fleksibilno skalirati na jednog do pet igrača. Namjera im je "ponuditi izazovno napredovanje" i iznenaditi igrače s "novim alatom za praćenje nagrada u velikoj riznici".