Puni Gas

Audi tuži Kineze: Modeli se mogu “pomiješati” u glavama potencijalnih kupaca

Audi je podnio tužbu protiv kineskog proizvođača električnih vozila Nio sudu u Munchenu, prenose njemački mediji.

U tužbi se navodi da kineska kompanija svojim oznakama krši zaštićene nazive modela njemačkog proizvođača automobila.

Nio je usred ekspanzije na evropsko tržište, koja je započela u Norveškoj i stići će u Njemačku do četvrtog kvartala 2022. Prvi model koji će donijeti na Audijevo domaće tržište bit će limuzina pod nazivom ET7, koja je konkurent Audiju A6, prenosi B92.

Međutim, Nio modeli ES6 i ES8 su navodno problematični za Audi, iako su u pitanju SUV vozila.

Njemački dnevnik Handelsblatt piše da proizvođač iz Ingolstadta tvrdi da se ovi kineski modeli mogu "pomiješati" u glavama potencijalnih kupaca sa njegovim sportskim limuzinama, S6 i S8.

"Audi je, kao i mnoge uspješne kompanije, uvek zabrinut za svoje zaštićene oznake", rekao je portparol kompanije.

Audi je u ovom slučaju ljut zbog odluke kineskog proizvođača da odabere oznake modela za evropsko tržište (ES6 i ES8), za koje njemački auto-gigant tvrdi da krše njihove zaštićene nazive modela.

Ipak, ne misle svi da će Audi uspjeti u svojoj namjeri da spriječi Nio da koristi pomenute oznake. Ferdinand Dudenhofer, profesor u Centru za istraživanje automobila u Duisburgu, rekao je za njemačku agenciju da je rizik od toga da se kod kupaca stvori zabuna između SUV-a i limuzine "prilično nizak".

Drugi tužbu Audija nazivaju kontraproduktivnom i upozoravaju da bi to moglo biti loše primljeno u Kini, tržištu, gdje Audi ostvaruje značajnu prodaju.

U međuvremenu, Nio će vjerovatno željeti da ovaj slučaj što prije ostavi iza sebe, jer je usred operacije lansiranja svojih modela na evropsko tržište.

Vozila ovog brenda inače imaju jednu prednost u odnosu na druga EV. Naime, prazne baterije u njihovim automobilima se mogu zamijeniti za pune na određenim mjestima, umjesto da se duže vrijeme pune na stanicama za punjenje.

To, međutim, znači da kompanija, da bi prodala svoja vozila, također mora da postavi stanice za zamjenu i da se ne može oslanjati na infrastrukturu punjača koja već postoji u Evropi.