Raport na pretpremijeri

‘Blank’ udara kao malj u glavu: Krv, kost, smrt, pare, pare, pare…

Foto: Kamerni teatar 55

Predstava “Blank”, rađena prema bestseleru Feđe Štukana, nije mogla biti postavljena u bolje vrijeme na daske Kamernog teatra 55 nego što je to sada. Mada je teško reći šta to uopće ima dobro u ovom vremenu.

U vrijeme najveće krize od Dejtona, kako uglas govore političari, predstava kroz život Feđe Štukana govori o hororu i agoniji koje živimo od devedesetih pa evo do sada.

“Blank”, smješten u današnji okvir, snažno, uznemirujuće, brutalno i potresno govori i upozorava na besmisao rata, podjela, pucanja, ubijanja, droge, manipulacije…

Predstava je dinamična, visokog tempa, publika jedva dolazi do daha, glumački je zahtjevna i da se ne zna ko je reditelj, vrlo brzo bi se prepoznao rukopis Kokana Mladenovića.

Glumačka ekipa je odlična, homogena, uigrana, na čelu sa sjajnim Davorom Golubovićem. A Štukan, čija je knjiga od predstave napravila jednu od najiščekivanijih kod nas posljednjih godina, tokom cijele predstave drži se po strani, a opet je dominantan.

On je doduše sve vrijeme na bini u bendu koji izvodi muziku uživo. Songovi su originalni, moćni i Štukan ih je napisao za ovu predstavu. Od songova poput , “Bog, krv, kost, smrt, pare, pare, pare…” čovjeku sve prevrće sve u stomaku.

Nakon predstave koja udara kao malj u glavu, svako normalan upitat će se: “Jesmo li mi normalni? Šta, za koga, čemu, zbog čega… Zašto pristajemo na sve to..."

Na koncu, nakon ovog nevjerovatnog roller coastera, Štukan ipak šalje poruku da je život lijep, i s osmijehom na licu gleda u budućnost.

U svakom slučaju - imamo hit.