Region

Efikasnost na djelu: Gradonačelnik Zagreba vozni park sa 146 vozila srezao na 44. On će koristiti Astru

Gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević, koji je 4. juna preuzeo ovu dužnost, već je krenuo žestoko i bez kompromisa. Danas je aneksom ugovora smanjio broj službenih vozila u Gradu Zagrebu sa 146 na 44.

Umjesto 146 službenih automobila niže, srednje i više klase, Grad Zagreb tako će, kako izvještava Index, koristiti ukupno 44 vozila, kako je definirano aneksom, i to samo dva vozila srednje klase i 42 vozila niže klase.

Gradonačelnik Tomašević i njegovi zamjenici Luka Korlaet i Danijela Dolenec za protokolarne potrebe koristit će vozilo srednje klase Opel Astra, a predsjedniku Skupštine SDP-ovu Jošku Klisoviću ostaje službeni Passat.

Preostala 42 vozila niže klase, marke Opel Corsa, koristit će pročelnici, te druge gradske službe za svoje potrebe, ali neće imati pravo na korištenje službenog auta 24 sata kao dosad, već samo u vrijeme radnog vremena.

Predsjednici Vijeća gradskih četvrti više neće smjeti koristiti službeno vozilo. Dosadašnji godišnji ugovor za najam preko 140 vozila stajao je Grad 4,5 miliona kuna, polugodišnji bi prema tome iznosio 2,25 miliona kuna bez PDV-a, ali budući da se unajmljuje znatno manje automobila i to samo srednje i niže klase, Grad će ovaj aneks platiti 85 hiljada kuna bez PDV-a.

Konkurs koji je poništen raspisao je pokojni gradonačelnik Milan Bandić početkom godine.

U njemu je tražio 77 osobnih automobila kao Volkswagen Polo, Renault Clio, Opel Corsa ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, niža klasa, ručni mjenjač, 5 vrata), 52 osobna automobila kao Volkswagen Golf, Renault Megane, Opel Astra, Škoda Octavia, Hyundai Elantra, Ford Focus ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, donja srednja klasa, diesel motor, najmanje 4 vrata), 6 osobnih automobila kao Ford Mondeo, Opel Insignia, Peugeot 508, Volksvagen Passat ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, srednja klasa, diesel motor, automatski mjenjač, limuzina), jedan osobni automobil kao Audi A4, Mercedes C klasa, BMW 3 ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, srednja klasa, diesel motor, automatski mjenjač, snaga min. 110 kw), jedno kombi vozilo kao VW Multivan, Mercedes V klase ili jednakovrijedno vozilo te jedno kombi vozilo kao Opel Vivaro, Renault Trafic ili jednakovrijedno vozilo).

Planiralo se nabaviti i 10 električnih automobila (vozilo kao eSmart, Nissan Leaf, VW eUP, Citroen C zero ili jednakovrijedno vozilo. Kriterij jednakovrijednosti: električni pogon, bijela boja, najmanje 2 vrata) te tri dostavna vozila (vozilo kao VW Caddy, Renault Kangoo, Fiat Doblo, Citroen Berlingo ili jednakovrijedno vozilo. Kriterij jednakovrijednosti: gospodarsko vozilo, 1+1 mjesta za sjedenje, diesel motor i dva kombija).