Dok su prijestupnike u saobraćaju ranije hvatale uglavnom stacionarne kamere za brzinu ili policajci u civilnim vozilima, sada se sve više oslanja na novu metodu nadzora: dronove.
Hamburška policija testira dronove za nadzor
U Hamburgu je nedavno korišten "bespilotni zračni sistem", ili skraćeno ULS, za identifikaciju prekršitelja na crvenom svjetlu na raskrsnicama. Portparol hamburške policije rekao je za Spiegel da je dron nedavno testiran "tokom saobraćajne kontrole u vezi sa kršenjem crvenog svjetla". Rezultati testa su bili pozitivni.
Dronovi mogu jasno otkriti da li automobil ulazi u raskrsnicu nakon što je crveno svjetlo uključeno duže od jedne sekunde. Zahvaljujući svojoj modernoj tehnologiji snimanja, mogu snimiti i registarske tablice počinioca.
U budućnosti bi se dronovi mogli koristiti širom Hamburga za praćenje saobraćaja. Nova tehnologija olakšava policiji da kažnjava prekršaje na crvenom svjetlu.
Efikasnija kontrola saobraćaja putem dronova u Hamburgu
Za nestacionarne kontrole, civilno vozilo trenutno mora biti parkirano u blizini semafora, sa kojih službenik posmatra saobraćaj. Ako automobil prođe kroz crveno svjetlo, to se putem radija javlja drugom vozilu, koje tada zaustavlja vozilo.
Uz dron bi se mogao izbjeći ovaj naporan postupak.
Policija nije otkrila kako će se tačno letjelica koristiti. Nadležni također ne žele otkriti detalje o dronovima, jer podaci o tipu omogućavaju "zaključke o njihovoj tehničkoj opremljenosti i mogućoj upotrebi".
U svakom slučaju, čini se da zvaničnici Hamburga nisu skloni novoj metodi. Portparol policije rekao je za Spiegel:
"Dalje moguće primjene u oblasti praćenja saobraćaja su zamislive i trenutno se ispituju".
Vožnja kroz crveno svjetlo je problem u cijeloj Njemačkoj. Prema podacima ADAC-a, u 2023. godini otkriveno je ukupno 327.230 prekršaja. Oko 10.000 ljudi je povrijeđeno ili ubijeno.