Vijesti

Henkel ponovo u akciji Zajedno za čiste vode BiH: Iz rijeke Miljacke kod Pala izvučeno više od 300 kg smeća

Na rijeci Miljacki kod Pala proteklog vikenda je realizovana prva u nizu akcija čišćenja bh. voda od otpada u okviru Henkelovog projekta Zajedno za čiste vode BiH. Ronioci Ronilačkog kluba Bosna su tom prilikom na obali i iz korita na jednom dijelu toka ove rijeke prikupili više od 300 kg smeća. Automobilske gume, plastična ambalaža, metalni i drugi otpad koji je narušavao ljepotu i ekosistem ove rijeke zbrinula je firma Eko život, u skladu s ekološkim propisima.

“Na svu sreću vrijeme nas je poslužilo. Bilo je sunčano i toplo, a s obzirom na to da duži period nije bilo padavina, vodostaj Miljacke nije bio veliki kao što zna biti. U akciji su učestvovala 24 ronioca, koji su prikupili 70-75 vreća smeća težine više od 300 kg”, kazao je Hrvoje Gavrančić, predsjednik RK Bosna.

Nakon Miljacke, ronioci će čistiti još tri lokacije: Boračko jezero kod Konjica, Malo Plivsko jezero kod Jajca i rijeku Željeznicu pored Sarajeva. Velike količine smeća koje se prikupe na ovim akcijama dokaz su nesavjesnog odnosa pojedinaca prema životnoj okolini. Stoga je jedan od ciljeva Henkelovog projekta Zajedno za čiste vode BiH i podizanje svijesti o potrebi očuvanja životne sredine i mijenjanje navika o odlaganju otpada.

“Često ističemo kako imamo lijepe rijeke i jezera. S druge strane, prizori koje možemo vidjeti na njihovim obalama nisu za pohvalu. Sretni smo što smo proteklih šest godina, zahvaljujući projektu Zajedno za čiste vode BiH, uspjeli popraviti tu sliku i poslati poruku zajednici da svako od nas, bilo da je riječ o pojedincu ili kompaniji, može i treba dati doprinos u očuvanju Planete. Održivost i zaštita životne sredine spadaju među ključne vrijednosti kompanije Henkel. Ove godine, kada obilježavamo 30. godišnjicu održivog razvoja, sretni smo što imamo i partnere koje dijele iste vrijednosti. Ponosni smo na dugogodišnju saradnju s Bingom i, naravno, s roniocima bez kojih ove akcije ne bi bile moguće”, izjavio je Admir Suljević, Head of Key Account Management u kompaniji Henkel.

Akcijama čišćenja, kao i ranijih godina, prethodila je prodajna akcija Henkelovih proizvoda Persil, Somat i Bref u tržnim centrima Bingo, koja je započela u novembru 2020.

„Sedam godina kontinuiranog čišćenja voda u našoj zemlji govori o tome da smo ozbiljni u namjeri da unesemo promjene u životne navike naših potrošača. Nadamo se da ronioci ovoga puta neće imati mnogo posla i da će ga do završetka projekta Zajedno za čiste vode BiH imati sve manje. Cilj nam je da imamo edukovane potrošače, čiste vode i zadovoljne građane“, kazala je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga kompanije Bingo d.o.o. Tuzla.