Ekonomija

Inovativna, digitalna rješenja za uštedu novca i vremena

Doba digitalizacije već je odavno počelo. Napredak tehnologije mijenja način na koji živimo, a potrošači traže brzo, jednostavno i sigurno iskustvo kupovine, u skladu s njihovim načinom života.

Iz dana u dan vrijeme sve više dobiva na značaju obzirom da je riječ o resursu koji se bespovratno troši. Naravno, istovremeno se troše i druge stvari oko nas, kao recimo novac – materijalni resurs koji nam je itekako neophodan. Vjerovatno ste se već zapitali na šta trošite najviše svog vremena i kako ga možete iskoristiti na što pametniji način.

Najviše vremena odvajamo za svakodnevne obaveze koje je neophodno završiti, stoga tragamo za olakšicama koje će nam pomoći. Tako je, recimo, ranije, bilo nezamislivo platiti režijske račune ili završiti neke druge obaveze u banci bez čekanja u redovima. Međutim, danas postoje brojne alternative i trebamo ih iskoristiti. Riječ je inovativnim rješenjima koja su rezultat brzog razvoja tehnologija – bankarskim digitalnim servisima.

Usljed digitalne transformacije bankarstvo prolazi kroz značajne promjene a klijenti svoje bankarske potrebe žele realizovati bez dolaska u poslovnicu. Digitalni kanali omogućavaju korištenje bankarskih usluga putem savremenih tehnoloških uređaja, uz brojne prednosti među kojima se najviše ističu ušteda vremena a nerijetko i novca.

Klijenti na ovaj način mogu efikasno poslovati s Bankom na bilo kojem mjestu i u bilo koje vrijeme, te uz maksimalnu sigurnost i diskreciju. Osim toga, naknade za realizaciju naloga putem digitalnih usluga su znano niže, nego naknade za realizaciju istih na šalteru banke.

Danas gotovo svi imaju mobilni telefon, te je logičan slijed obavljanje transakcija korištenjem ovih uređaja. Mobilno bankarstvo nudi brojne prednosti u odnosu na tradicionalno plaćanje u poslovnici. Ova usluga omogućava pregled stanja i prometa po računima klijenta, te obavljanje transakcija između vlastitih računa i računa fizičkih i pravnih lica, kao i plaćanje u inostranstvo. Pored toga klijenti mogu izvršiti konverziju deviza, te obaviti i brojne druge bankarske usluge poput plaćanja kontaktima iz telefonskog imenika ili otkazivanja neprocesuiranih naloga.

Odgovor na potrebe segmenta klijenata koji ne želi dolaziti u poslovnice, biti ograničen radnim vremenom, mjestom stanovanja i sl. predstavlja i usluga internet bankarstvo. Kao i mobilno bankarstvo, i ova usluga omogućava obavljanje plaćanja i drugih sličnih usluga bilo kada u toku dana, uz povoljnije naknade za realizaciju naloga.

Poslovanje s bankom danas je moguće i putem savremenih aplikacija kao što je Viber. Na ovaj način možete poslati novac osobama iz Viber imenika, primiti novac, zatim pregledati promet i stanje računa ili eventualno izmiriti obaveze po kreditnim karticama.

Treba istaći da se kod digitalnih usluga primjenjuju najsavremenije zaštitne tehnologije, uz zagarantovanu diskreciju, te se može se reći da je riječ o maksimalno sigurnim uslugama.

Uštedu vremena također omogućava i online apliciranje za proizvode i usluge banke iz udobnosti vlastitog doma, omiljenog kafića ili sa bilo kojeg mjesta sa pristupom internetu. Klijenti biraju opciju koja im najbolje odgovara, a ovom prilikom ostvaruju i dodatne pogodnosti u odnosu na standardno podnošenje zahtjeva u poslovnici banke.