Pri svakom sjedanju u neki od MG-ovih modela iznova se moramo podsjećati da je – 'kinez'. Ne percipiramo tako ovu marku, što zbog britanskog naslijeđa, što zbog potpuno europeiziranog dizajna i tehnologije. Moderan gradski automobil testiran je u hibridnoj verziji sa 195 konjskih snaga. Da, snažan je, i to se itekako osjeti – pogotovo u Sport modu, kada je i odziv na gas najbolji, a sportski se podese i upravljač i ovjes. Način rada Standard, pak, najprimjereniji je svakodnevnom ritmu gradske i prigradske vožnje, zlatna sredina između dinamike, udobnosti i štedljivosti. Najštedljiviji je, naravno, u Eco modu no na njega se valja naviknuti, prvenstveno zbog snažnog regenerativnog kočenja. Prednost mu je što je u tom modu MG3 Hybrid+ moguće skoro u potpunosti voziti samo s jednom papučicom – s gasom – budući da automobil snažno usporava čim podignete nogu s gasa.
Hibridni sistem, odnosno elektromotor kao njegov dio, ovdje nije samo forme radi, već se automobil u mnogim situacijama vozi isključivo na struju. S punom baterijom MG3 Hybrid+ pršti od snage, jer rade oba motora, dok prazna baterija (ugrađena ispod stražnjeg sjedala) predstavlja teret. Sistem se automatski prebacuje između električnog i benzinskog motora i to čini neprimjetno. MG3 Hybrid ima za gradski automobil prilično veliku bateriju, od 1,83 kWh. Takve baterije obično nalazimo u modelima C segmenta, a ova mu baterija omogućava snažna ubrzanja, ali i duže dionice koje je moguće prevaliti samo na struju. Posebnost baterije je i što ima hlađenje i između ćelija, a ne samo oko baterije, što doprinosi većoj iskoristivosti. Kad MG3 Hybrid+ ostane samo na 1,5-litrenom četverocilindričnom benzincu od 102 KS, performanse su dobre, ali svakako primjerenije gradskim prometnicama, nego otvorenoj cesti ili autocesti. Ovaj će model puni potrencijal tako moći pokazati u urbanom okruženju, gdje u prvi plan, uz snažnu bateriju i CVT automatski trostepeni mjenjač, iskače visokoučinkoviti elektromotor od 136 konja. Snažan elektromotor omogućuje vožnju do 60 km/h u električnom načinu rada. Umjesto klasične ručice mjenjača tu je okrugli kontroler – intuitivan je, jednostavan za korištenje. MG3 Hybrid+ je samopunjivi hibrid, dakle nema potrebe za traženjem punionica.