Pozitivno raspoloženje prema kineskim markama automobila raste među evropskim kupcima novih automobila, osobito među mlađim ljudima. Ovo upozorenje dolazi kao rezultat Studije utjecaja kineskih marki automobila koju je objavila firma za analizu podataka i savjetovanje Escalent, koja pokazuje da je čak i među potrošačima koji inače oklijevaju kupovati kineske marke, cijena ključni motivator. Opseg sniženja cijena razlikuje se ovisno o dobi i zemlji prema studiji više od 1600 kupaca novih automobila u Evropi (Francuska, Njemačka, Italija, Španija i VB) provedenoj u oktobru i novembru 2024. Prosječno sniženje cijene zbog kojeg bi evropski kupci počeli razmišljati o kineskim automobilima je 27%, dok bi otprilike jedna trećina bila zainteresirana da je razlika u cijeni od 11% do 20%. Jedan od deset ispitanika (uglavnom mlađi kupci) istaknuo je samo 10% razlike u cijenama da bi počeo razmišljati o kineskim automobilima.
Većina (72%) kupaca očekuje da će kineski automobili biti jeftiniji od poznatih evropskih, japanskih i korejskih marki. Kineski brendovi – posebno njihova električna vozila (EV) – odmaknuli su se slike jeftine kopije i smatraju se inovativnima kao i drugi globalni brendovi.
U južnoj Evropi (Italija i Španija), gdje postoji pozitivniji stav prema kineskim markama, očekuju se veća sniženja.