Ekonomija

Limometal iz Cazina se okrenuo domaćem i regionalnom tržištu. Sve više izvozi u Srbiju

Usljed pandemije koronavirusa otežan je transport roba i ljudi, tako da se mnoge firme koje se bave proizvodnjom sve više fokusiraju na domaća i na tržišta u zemljama u okruženju.

To su shvatili i u firmi Limometal koja je povećala broj poslovnih partnera u Bosni i Hercegovini, ali i Hrvatskoj i Srbiji.

"Moramo se prilagoditi novim uslovima rada i poslovanja. Koronavirus nas je mnogo naučio i sada smo još jači i spremniji za drugačiji način rada i poslovanja. Velikim trudom i stalnim zalaganjem zaposlenika firme i u ova teška vremena održali smo proizvodni pogon na zavidnom nivou, a time i podigli kvalitet svojih usluga. Naši proizvodi su se koristili širom svijeta, od cijele Evrope, Bliskog Istoka, SAD-a, Južne Koreje...

Sada je većina isporuka za zemlje izvan regiona obustavljena ili se radi vrlo malo, tako da smo se morali preorijentisati. Potpisali smo dva nova ugovora sa firmama iz Novog Sada i tako pokrili taj dio Srbije, ali i dio Mađarske i Rumunije, pošto ove firme dosta rade u tim zemljama. Drago nam je da u realizaciju ide novi ugovor sa Njemačkom na kojem smo dugo radili. Uspjeli smo našim proizvodima zadovoljiti probirljive Nijemce i uskoro bi preko Hrvatske trebali realizirati prvu isporuku", kaže direktor Limometala Mensur Mulalić.

Sve više se fokusiraju na domaća i na tržišta u zemljama u okruženju