IT

Masovna izolacija prijeti srušiti ekonomiju. Ipak, nekima donosi ogromnu zaradu

Iako bi se moglo činiti da u posljednje vrijeme ima previše televizijskog sadržaja, medijske se kuće trenutno brinu da ga je premalo. Zbog pandemije koronavirusa i nemogućnosti ljudi da svoje slobodno vrijeme provode na druge načine, kao što su odlasci u restorane, kino, na koncerte ili teretane, ovog je vikenda korištenje streaming sadržaja, odnosno gledanje videa na zahtjev te igranje video igara na zahtjev skočilo 20 posto širom svijeta, dok je u Austriji i Španiji ta brojka preskočila 40 posto.

Same kompanije koje nude taj sadržaj još uvijek nisu objavile tačne podatke o rastu prometa, no zabilježen je značajan rast aktivnosti na platformama poput Netflixa i Twitcha, mreže za igranje video igara putem interneta, inače u vlasništvu Amazona. Samo u Italiji je prošle sedmice broj korisnika Netflixa porastao za 57, a u Španiji 34 posto.

Dodatno, zbog ubrzanog rasta broja korisnika austrijski regulatori razmatraju otkazivanja pravila prema kojem teleoperateri smiju gušiti Netflixovo frekvencijsko područje, budući da je zbog sve više ljudi koji rade od kuće porastao i podatkovni promet.

Usto, medijske kompanije osmišljavaju nove strategije kako bi zadovoljive porast potražnje za sadržajem od ljudi koji su samoizolaciji ili karanteni. Universal Pictures tako će ponuditi tri filma za posudbu i to prije nego što se prestanu prikazivati u kinima, dok je Walt Disney na svoj streaming uslugu već pustio Frozen 2, što je čak mjesec dana ranije od planiranog.

Osim toga, problem je stvorio i prekid proizvodnje, odnosno snimanja što bi moglo rezultirati manjkom sadržaja. Pritom najviše problema imaju tradicionalni TV programi koji moraju zamijeniti sve emisije koje su planirane kao sadržaj uživo, a među njima su i sportski događaji koji su sada otkazani.

Industrija koja bi, pak, mogla osjetiti minimalne poteškoće, ako i takve, jest svakako ona video igara. Twitch je u nekoliko dana dobio 10 posto više korisnika nego što je imao prije širenja epidemije, dok je broj YouTube Gaming korisnika porastao za 15 posto.