IT

Musk raspustio Upravni odbor Twittera

Elon Musk je raspustio Twitterov Upravni odbor, čime je učvrstio svoju kontrolu nad kompanijom koju je preuzeo prije par dana.

Kako prenosi BBC, taj je potez otkriven u dokumentima Komisije za vrijednosne papire i berzu SAD-a.

"Dana 27. oktobra, nakon zaključenja ugovora o preuzimanju, Musk je postao jedini direktor Twittera", stoji u dokumentu.

Među devet smijenjenih direktora su i bivši predsjednik Uprave Bret Taylor te bivši izvršni direktor Parag Agrawal.

Odmah prilikom preuzimanja je ispratio neke direktore

Podsjetimo, najbogatiji čovjek na svijetu, Elon Musk, zaključio je ugovor vrijedan 44 milijarde dolara o preuzimanju Twittera 28. oktobra. Time je došao na čelo jedne od najutjecajnijih društvenih mreža na svijetu. Već tada je bilo poznato da je njegov prvi potez otpuštanje direktora.

Mediji su pisali da su Agrawal te glavni financijski direktor Ned Segal bili u Twitterovom sjedištu u San Franciscu kada je dogovor sklopljen te da su ispraćeni iz zgrade.

Musk je dosadašnje čelne ljude optužio da su njega i investitore doveli u zabludu oko broja lažnih računa na platformi. Kao i da mu nisu pružili jasne argumente oko toga kako ostvariti visoke ambicije koje ima s tom utjecajnom društvenom platformom.

Musk je rekao da na Twitteru želi poraziti "spam botove". Učiniti javno dostupnima algoritme koji određuju kako će se sadržaj prezentirati korisnicima. Te spriječiti da platforma postane komora za mržnju i podjele.

Musk želi da Twitter bude "najpoštovanija platforma za oglašavanje"

Musk je ranije danas rekao da želi da Twitter postane "najpoštovanija platforma za oglašavanje" te je poručio i da tom akvizicijom želi "pomoći čovječanstvu".

Musk, suosnivač Twittera Jack Dorsey i drugi investitori ranije su sugerirali da žele udaljiti tu društvenu mrežu od reklama. Te prihode stjecati pretplatama i drugim sredstvima. Sam Musk jednom je napisao da "mrzi oglašavanje". Oglašivači su stoga zabrinuti zbog Muskovog preuzimanja mreže.

"Postoji mnogo nagađanja zašto sam kupio Twitter i što mislim o oglašavanju. Većina ih je pogrešna", napisao je Musk na toj društvenoj mreži. "U osnovi, Twitter želi biti najpoštovanija platforma za oglašavanje na svijetu koja osnažuje vaš brend i donosi rast kompanijama." Više od 90 posto prihoda Twittera u drugom kvartalu ove godine došlo je od oglašavanja.