Puni Gas

Nakon Yuge reinkarnirao je legendarni Citroenov klasik

Za razliku od nekih drugih proizvođača, u Citroenu se još nisu odlučili okrenuti retro dizajnu i ponuditi novu interpretaciju nekih od svojih klasika. 

Volkswagen je nakon bube sad doveo ID. Buzz, Fiat je napravio čuda s 500-icom, a Renault je najavio povratak "četvorke“ i "petice“. Citroen je zasad rezerviran, pa je nakon 2003. godine i Pluriela ponudio tek svojevrsni povratak slavnog imena Ami, ali u potpuno drukčijem pakiranju. 

Dizajn novog Citroena 2CV

Stvari često pokušavaju "ispraviti“ nezavisni dizajneri, a jedan takav prijedlog ponudio je makedonski dizajner Dejan Hristov. Ako se malo prisjetite, o njegovim radovima govorilo se kroz ideju inkarnacije Yuga, a upravo o tom njegovom radu se pričalo širom regije, piše Index.hr.

Dizajn novog Citroena 2CV

Sada je napravio novi iskorak i pokušao je stvoriti ideju koncepta na osnovi prave svjetske legende. U pitanju je Citroenov 2CV, a u svom radu Hristov je pokušao zadržati što više prepoznatljivosti originala. Tako je tu ostala prepoznatljiva silueta sa zaobljenim krovom, pa čak i izbačeni blatobrani koji su sada dobili modernija svjetla sa zatamnjenim pokrovom. 

Dizajn novog Citroena 2CV

Novost je napravljena u samom konceptu tako što da je dizajner uz pomoć ogromnih kotača podigao auto i time mu podario crossoverski nastup. Pritom nije opteretio dizajn plastičnim oblogama, a poput originala ima pomični krov, dakako sada transparentni. Još jedan dojmljiv detalj je način otvaranja prednjih vrata prema kojima je nova verzija postala tzv. "kontraš“. 

Dizajn novog Citroena 2CV

I tu retro priča staje, jer sve ostalo danas uobičajeno ovaj preko 4.2 metra dug automobil ima. Predviđena je potpuna oprema i elektro pogon, pa se ovakav model vidi kao svojevrsno osvježenje ponude gdje ionako jako dobro kotiraju Stellantisovi crossoveri, Opel Mokka, Peugeot 2008 i Citroen C3 Aircross.

Dizajn novog Citroena 2CV