nužnost ili ne?

Nedostaje li vam rezervni točak na automobilima? U jednoj anketi vozači su sve rekli

Autoindustrija ima običaj zamijeniti rezervne točkove na automobilima setovima za krpanje guma. Legitimno, ali često ne i dovoljno, pogotovo u slučaju kad su puknuća gume ozbiljnija. Šta o svemu misle vozači? Očekivano, da ta praksa nema previše smisla. Automobilska asocijacija (AA) u Velikoj Britaniji provela je veliku anketu na 10.000 članova o rezervnim gumama.

AA je objavio da 82 posto anketiranih članova smatra da je rezervni točak nužnost, pogotovo na nekvalitetnim cestama, punima rupa, kakvih navodno u Velikoj Britaniji ima dosta. Kako bi skratili vrijeme koje patrole za pomoć na cesti provode u takvim situacijama, čelnici i djelatnici AA žele povećati svijest o mogućnosti naknadne kupnje rezervnog točka, nakon što automobil napusti salon. Polovica ispitanih vozača rado bi platila rezervni točak, a više od trećine izjavilo je da nisu sigurni kako koristiti opremu za napuhavanje guma.

"Ranije, ako bi se na vozilu probušila guma, naše bi patrole jednostavno stavile rezervni točak i ispratile člana na nastavak putovanja. U novije vrijeme, budući da su proizvođači odlučili ugraditi komplet za napuhavanje umjesto rezervnog točka, našim patrolama može trebati nekoliko sati da riješe isti problem", kaže mehaničar Chris Wood (AA).

Preporučuje se da vlasnici koji imaju rezervni točak provjere je li ispravan (odnosno da nije prazan), a da oni koji ga nemaju razmisle o kupnji.