Najveći supermarket u Velikoj Britaniji, Tesco, nastavlja dominirati tržištem, postigavši svoj najveći tržišni udio u sedam godina prošlog mjeseca od 28,1 procenta, prema izvještaju istraživača tržišta Kantar.
Njegova je prodaja porasla za 5,2% u 12 sedmica do 1. decembra.
Sainsbury's, drugi po veličini trgovac mješovitom robom, povećao je svoj udio na 15,9%, što znači da samo dvije firme zauzimaju čak 44 posto britanskog tržišta.
U međuvremenu, Asda, treći po veličini lanac supermarketa, jedini je pretrpio pad prodaje prošli mjesec, pa mu je ostao tržišni udio od 12,3 posto.
Lidl je bio najbrže rastuća trgovina mješovitom robom, s rastom prodaje od 6,6 posto.
Njegov je udio porastao za 0,3 postotna boda na 7,7%.
Potrošnja u Morrisonsu porasla je za 2% i sada zauzima 8,6% tržišta.
Aldi je zadržao 10,3% udjela, Co-op 5,5%, Waitrose 4,4%, a Island 2,2%.
Online trgovac na malo Ocado povećao je prodaju za 8,7% u razdoblju od 12 sedmica, postigavši 1,8% udjela na tržištu.