kraj ere

Nova pravila EU nameću kraj R8, 718, T6.1 & Co.

Čini se kao da proizvođači automobila svaki dan piljaju vozila, od kojih neka rade decenijama. Najnoviji modeli koji se ukidaju uključuju, također zbog novih pravila EU za sajber sigurnost, Audi R8, Porsche 718 Boxster kao i Cayman, VW T6.1 i mnoga druga vozila. Pružamo pregled koji automobili imaju ili će nas nedavno napustiti!

Njihov kraj nije iznenađenje za dobro obaviještene ljubitelje automobila: zbog strožijih pravila EU za sajber sigurnost koja stupaju na snagu u julu 2024. godine, različiti proizvođači automobila predlažu kraj proizvodnje nekih modela. Kod Porschea, i motor sa unutrašnjim sagorijevanjem Macan – naslijeđen od električnog Macana – i serija 718 sa varijantama Boxster i Cayman više se ne mogu naručiti u VW-u, to utiče na Up (sedam paragrafa 2023.) i T6.1 . Audi je ukinuo TT krajem 2023. (vidi paragraf 2023.) i zatvorio knjige narudžbi za R8 u proljeće 2024. godine. Mercedes će, zauzvrat, kao što je već saopšteno, zaustaviti proizvodnju Smart EQ Fortwo krajem marta 2024. (sedam paragrafa 2023.). Renault se također oprašta od električnog veterana Zoe.

Činjenica da se to uglavnom odnosi na starije modele posljedica je velikog napora koji bi proizvođači morali uložiti kako bi automobile prilagodili novim propisima. Troškovi po vozilu dostigli bi milione, kaže Stefan Bratzel iz Centra za upravljanje automobilima (CAM) u Bergisch Gladbachu. Strožija pravila su na snazi ​​za novorazvijene modele od sredine 2022. godine za stare modele je postojao dvogodišnji grejs period, koji se sada završava.

Bez obzira na nova pravila EU, tržište automobila uvijek donosi nove modele i žrtvuje druge - ponekad klasike ili serije modela koji dugo služe. Proizvodnja Mini Clubmana završena je u februaru 2024. godine u korist novog električnog krosovera Mini Aceman. Sa posebnim Limited Edition modelom Cupra Formentor VZ5, petocilindrični u crossoveru također će imati rok. Sveobuhvatan facelift će se desiti tokom godine, zbog čega će Cupra u budućnosti vjerovatno bez Audi motora. Kad smo kod toga da se može bez: Maserati je najavio da će spojiti dvije serije Ghibli i Quattroporte u jednu, koja će se i dalje zvati Quattroporte. Ghibli će stoga biti istorija u doglednoj budućnosti.

Kada prva generacija VW T-Roca istekne 2024. ili 2025. godine, završit će se i era T-Roc Cabrio-a, koja je predstavljena 2019. godine. T-Roc broj dva bit će dostupan samo kao zatvorena verzija. VW će također prekinuti proizvodnju VW Arteona 2024. godine . Brend iz Wolfsburga želi da se u budućnosti još više koncentriše na svoje zapreminske modele i izbacuje limuzinu nalik kupeu.