Kultura

Online platforma kina “Meeting Point” pun pogodak: “Quo Vadis, Aida?” najgledaniji film

Portparol kina Meeting Point Andrijana Copf izjavila je u razgovoru za Fenu da su izuzetno zadovoljni interesom koji publika pokazuje za gledanje filmova putem platforme ondemand.kinomeetingpoint.ba, podsjetivši da je platforma pokrenuta u decembru 2020. postavljanjem filma "Quo Vadis, Aida?" Jasmile Žbanić, koji je još uvijek dostupan.

- Vrijeme diktira takav način gledanja filmova, koji ima svoje prednosti i nedostatke - rekla je Copf.

Napominje da je prošlogodišnji 26. Sarajevo Film Festival održan u online formatu putem platforme ondemand.sff.ba, a kao nastavak te platforme nastala je ondemand.kinomeeting.point.ba.

- Platforma je pokrenuta kao podrška distribuciji filmova za područje Bosne i Hercegovine i šire. Određeni filmovi su dostupni publici iz cijelog svijeta, dok su drugi dostupni samo u BiH i zemljama regije - istakla je Copf.

Navela je da je ideja da sadržaji kina Meeting Point budu dostupni gledaocima koji ne mogu fizički pristupiti kinu postojala duže vrijeme, a pandemija koronavirusa i razvoj tehnologije ubrzali su njenu realizaciju.

Copf je precizirala da su na platformi većinom dostupni regionalni filmovi, a ubjedljivo najgledaniji je "Quo Vadis, Aida?" Jasmile Žbanić za koji vlada veliki interes.

Naglasila je da je na platformi upriličeno i obilježavanje Dana sjećanja na žrtve holokausta, Dana ljudskih prava, te Dana sigurnijeg interneta, u saradnji s ambasadama s kojim kino Meeting Point sarađuje godinama.

Copf je kazala da veliki problem predstavlja nelegalna distribucija filmova online, koja je zakonski kažnjiva i o čemu bi država trebala više voditi računa.

Pojasnila je da su putem platforme ondemand.kinomeetingpoint.ba realizovani pojedini festivali u Hrvatskoj i Crnoj Gori, što pokazuje da ona ima veliki potencijal i da će se sigurno razvijati u budućnosti.

Trenutno su na platformi dostupni filmovi "Pun mjesec" Nermina Hamzagića, "Tako da ne ostane živa" Faruka Lončarevića, "Te mračne oči" Françoisa Lunela, "Quo Vadis, Aida?" Jasmile Žbanić, "Koncentriši se baba" Pijera Žalice, "Mare" Andree Štake i "Otac" Srdana Golubovića.