Puni Gas

Ovo je nova Hyundai Kona, izgleda fantastično

Novi iskorak korejske škole dizajna pokazuje kako novi trendovi autoindustrije nastaju upravo na istoku. Stari kontinent definitivno gubi tlo pred naletom dalekoistočne konkurencije. Korejske marke već su pokazale šta i koliko mogu. Predstavljena je nova Hyundai Kona i najavljuju se bitna poboljšanja u svim područjima.

Novi udarac

Sad su odlučile zadati novi udarac i napasti gornji dom zapadne autoindustrije. Tucson i Sportage su najavili novosti, električne serije Ioniq i Kia EV6 pokazale koliko su ozbiljni. Sada je tu Kona da odradi posao u tržišno najznačajnijem segmentu. 

Hyundai predstavlja novu Konu i najavljuje bitna poboljšanja u svim područjima. Drastičan odmak pokazuje i naglašeno futuristički dizajn sa zakrivljenim nosom. I horizontalnom svjetlećom lajsnom nazvanom “Seamless Horizon Lamp”. Kona sada definitivno vuče na premium, tamo gdje se kućni Genesis već dokazao.

Isti taj nos je i glavni alat raspoznavanja između benzinca, hibrida i električne izvedbe. Potonja se izdvaja pikseliziranom rasvjetom umjesto prednjih otvora. Te jednako "pikseliziranim“ naplacima. Dodatno, neelektrične izvedbe dobivaju robusniju izvedbu s plastičnim obrubima blatobrana. Velikim usisnicima sprijeda i posebnom linijom naplataka. Konačno, u igri ostaje i N line s posebnim dodacima. 

U Hyundaiju pritom kažu kako su prvi put model razvijali kao električni automobil. Tek potom su dizajnirali izvedbe na fosilna goriva, uključujući i sportski N Line.

Koje su nove karakteristike Hyundai Kona?

Detaljne specifikacije Hyundai će naknadno objaviti. Kona s 4355 mm čak 150 mm duža od prethodnika, dok je razmak između osovina povećan za 60 mm. Visina je vjerojatno ostala na istoj razini. Dok je širina vozila povećana za 25 mm. Nema sumnje, očekujemo drastično poboljšanje ponude prostora. Posebno na stražnjoj klupi.

Kad je pak uređenje interijera u pitanju, uzor je poznat - Ioniq 5. Digitalni kokpit uključuje "standardiziranu“ ploču  s mjernim instrumentima od 12.3 inča. Te jednako velik zaslon infotainmenta. Poseban naglasak stavljen je na ergonomiju, pa su tako na centralnoj konzoli zadržane fizičke tipke, a mjenjač je pomaknut iza upravljača. Straga pak Hyundai predstavlja novi dizajn sjedala koja donose novo iskustvo komfora, napominju iz Hyundaija. 

I tu službeno izvještaju staje. Međutim, mnogi očekuju kako će ponuda biti preslika onoga što nudi hvaljena Kia Niro. To je 1.6 hibrid sa 141 KS, 1.6 plug-in hibridom te električna izvedba s 204 KS i dosegom većim od 450 km.