Ovo je vrijeme njihove zarade: Play Store i App Store povećali prihode

100

Prema najnovijem izvještaju analitičke kompanije App Annie, korisnici su trošili značajno više novca na aplikacije tokom prvog tromjesečja ove godine. Ovo se naravno podudara sa COVID-19 pandemijom i povećanim korištenjem mobilnih uređaja širom svijeta.

Prosječno vrijeme provedeno u aplikacijama i igrama na Androidu poraslo je za oko 20 posto na globalnom nivou u poređenju sa istim periodom prošle godine. Potrošači su preuzeliu 31,5 milijardi aplikacija kombinirano tokom perioda januar-mart, na PlayStore (22,5 milijardi) i App Store (9 milijardi) prodavnicama.

Ukupan novac, potrošen na obje platforme, iznosi 23,4 milijarde dolara. Od toga je 15 milijardi dolara potrošeno na iOS-u, a 8,3 milijarde dolara na Androidu. Najviše su trošili korisnici iz SAD i Kine kada je u pitanju iOS platforma, dok su na Androidu najviše trošili korisnici iz Južne Koreje, Japana i SAD-a.

Najviše preuzimane aplikacije i za iOS i za Android, tokom prvog tromjesečja, bile su TikTok, WhatsApp i Facebook, a slijede ih Instagram i Facebook Messenger. Facebook, WhatsApp i Facebook Messenger vodeći su po broju mjesečno aktivnih korisnika, piše Benchmark.