Šveđanin s kineskom porodičnom pozadinom izgleda cool. I to ostaje čak i kada sunce nefiltrirano udari u veliki panoramski stakleni krov. SUV od 4,9 metara je pažljivo izoliran od toplote – ili trenutno najvjerovatnije hladnoće – kao i od vanjske buke. Samo vjetar malo šapuće oko vanjskih retrovizora.
Testno vozilo ima 517 KS i teško je nešto manje od 2,7 tona. Podešavanje šasije je stoga oštro i sportsko.
Tehnički podaci:
Motori: 2 električne jedinice
Snaga: 517 KS/910 Nm
Kapacitet baterije: 111 kWh
Domet: do 561 km
Cijena: od 89.900 eura, testni automobil: 103.000 eura
To znači da Šveđanin može galopirati od 0 do 100 km/h za 4,7 sekundi i teoretski dostići brzinu do 210 km/h. Odlično se ponaša i u krivinama, a sa međuosovinskim rastojanjem od skoro tri metra, upravlja krugom okretanja od 11,8 metara.
Polestar 3 ne zazire od grubljih puteva, a jednako je škrt na snijegu i ledu. 201 milimetar klirensa je od pomoći. Ipak, malo se mučio sa obećanim rasponom od 561 kilometar na konstantnim temperaturama ispod nule.