Puni Gas

Predstavljen najsnažniji auto s ručnim mjenjačem na svijetu

Koenigsegg je upravo predstavio nešto što je najsnažniji automobil s manuelnim mjenjačem na svijetu - CC850, hiperautomobil ograničene proizvodnje s omjerom snage i težine 1:1.

CC850 ima 1385 KS i masu praznog vozila od 1.385 kilograma, a također ima 1.385 Nm okretnog momenta, samo da stvari budu u potpunoj ravnoteži i harmoniji.

Ipak, najzanimljivija je činjenica da se sve ove brojke prenose putem ručnog mjenjača sa šest brzina koji ima dva različita prijenosna omjera, kao i automatski način rada s devet brzina, nešto što Koenigsegg naziva Engage Shift System.

On omogućava korištenje šesterostepenog ručnog mjenjača s papučicom spojke, kao i deveterostepenog automatskog mjenjača koji mijenja stepene prijenosa umjesto vas, prenosi Jutarnji list.

Postoje dva različita prijenosna omjera kada automobil vozite kao ručni: jedan za vožnju cestom, a drugi za stazu. Automatski način rada s devet stepeni prijenosa trebao bi biti uglađeniji i opušteniji, barem onoliko opuštajući koliko može biti u hiperautomobilu od 1385 KS.

Ručni mjenjač sa šest brzina

Sve to pokreće twin-turbo aluminijski 5,0-litreni V8 koji ima nevjerovatno ujednačen skup nevverojatnih specifikacija.

Kao i kod Jeska, na ovom motoru nema pričvršćenog zamašnjaka, za koji Koenigsegg kaže da ga čini osjetljivijim i bržim. Optimiziran je za rad na E85, na kojem postiže 1385 KS, no nije loš ni na običnom benzinu, gdje razvija 1185 KS.

CC850 je doista proslava svega što volimo kod hiperautomobila. CC8S imao je najsnažniji motor kada je predstavljen 2002. godine, zbog kojeg je cijeli svijet primijetio Koenigsegg. CC850 obilježava 20. godišnjicu CC8S, kao i 50. rođendan osnivača kompanije i izvršnog direktora Christiana von Koenigsegga.

Zbog toga broj "50" u imenu, i zbog toga će samo 50 primjeraka biti proizvedeno.

Prije dvadeset godina, CC8S izgledao je toliko napredno da Koenigsegg nije morao mnogo ažurirati izgled na CC850.

Baš kao i CC8S, CC850 ima elegantnu, besprijekornu unutrašnjost, odvojivi tvrdi krov koji možete spremiti u prtljažnik i mjenjač sa švedskom zastavom na vrhu. Ima telefonske točkiće koji pozivaju na Koenigseggove najranije modele i analogne mjerače.