Japanski divovi za proizvodnju automobila namjeravali su udružiti svoje poslove kako bi se takmičili s kineskim rivalima.
Pregovori o spajanju između Honde i Nissana propali su nakon što se kompanije nisu uspjele dogovoriti o udruživanju vrijednom više milijardi dolara.
Radit će na električnim vozilima
Japanski proizvođači automobila, zajedno s mlađim partnerom Mitsubishijem, namjeravali su spojiti svoje poslove kako bi se borili protiv konkurencije rivalskih firmi, posebno u Kini.
Spajanjem bi se stvorila automobilska grupacija vrijedna 60 milijardi dolara i četvrta najveća u svijetu po prodaji vozila nakon Toyote, Volkswagena i Hyundaija.
Kompanije su rekle da će nastaviti svoje partnerstvo na električnim vozilima.
Smatralo se da će planirano spajanje pružiti Nissanu, koji je neko vrijeme bio druga najveća japanska automobilska kompanija, ključno olakšanje nakon godina usporavanja prodaje i previranja u kojima su bili uključeni njegovi najviši rukovodioci.
Honda je u pregovore ušla na vodećoj poziciji. I dalje je globalno popularna marka, koja proizvodi i prodaje više automobila od Nissana.
Ukidaju radna mjesta
Nissan se u međuvremenu borio s oporavkom od krize vodstva od hapšenja bivšeg izvršnog direktora i predsjednika Carlosa Ghosna krajem 2018. godine, prenosi BBC.
Ghosn je smijenjen sa dužnosti zbog optužbi za finansijske malverzacije, koje on poriče.
Nissan je prošle godine najavio rezanje troškova, uključujući ukidanje 9.000 radnih mjesta širom svijeta i prepolovljenje plaće trenutnog izvršnog direktora.
Firme se na kraju nisu složile oko toga koju bi ulogu Nissan imao u spajanju - ravnopravnog partnera ili podružnice.