Raportova recenzija nedjeljom | Beast: Želite li gledati kako se Idris Elba bori protiv lava?

Kad god gledate horore u kojima je grupa ljudi zaglavljena u situaciji u kojoj se plaše da će im se nešto dogoditi, postupci likova će vas natjerati da se zapitate da li im nedostaje zdrav razum. Beast, s Idrisom Elbom u glavnoj ulozi, tehnički nije horor film.

Rings of Power

Better Call Saul

The Sandman

Nope

Bullet Train

To je triler o preživljavanju u kojem porodica koja je u posjeti Africi pokušava pobjeći od lava. Iako vizualizacija traumatskog iskustva izgleda sjajno, klišejski način da se likovi natjeraju da rade glupe stvari čini ga osrednjim filmom.

Dr. Nate posjećuje Južnu Afriku nakon jako dugo vremena sa svoje dvije kćerke nakon što im je majka preminula od raka. Predviđeni zabavni odmor sa ujakom Martinom krene nizbrdo kada grupa shvati da je ušla na teritoriju usamljenog lava. Sa lavom koji ubija cijelo selo, porodica biva zarobljena u situaciji iz koje će morati pobjeći. Ono što su učinili da to postignu je ono što vidite u filmu Beast.

Lik Natea ima problem sa halucinacijama, i on je negdje kriv što nije podržavao svoju bivšu ženu. U početnim trenucima filma, gdje osjetite disfunkcionalnu porodičnu dinamiku između oca i kćeri, Beast vam ostavlja utisak da će imati i humanistički sloj. Ali kako film napreduje, osjećate klišejsku upotrebu te pozadine u scenariju i ne brinete baš zbog krivice centralnog lika. Kada je u pitanju vrhunac filma, sekvence sa lavom, iako vizuelno sve izgleda zastrašujuće, izbor radnje likova je toliko glup da postaje teško osjećati se loše zbog njih.

Idris Elba kao dr. Nate koji ima strogu ulogu tate i negira svoje postupke izgleda uvjerljivo. Govor tijela mu je više prema tome da bude pažljivi otac, a ne obučeni borac. Sharlto Coplay kao Martin Battles, biolog za divlje životinje koji poznaje svaki ritam džungle, također je pristojno odigrao svoju ulogu. Iyana Halley i Leah Sava Jeffries, kao kćeri Natea, odigrale su svoje uloge vrlo samouvjereno.

Aspekt trilera preživljavanja film drži u zanimljivom prostoru. Ono što pomalo nervira u režiji Baltasara Kormakura je način na koji stvara situacije samo da lav lovi svoje protagoniste. Postoji scena u kojoj Nate pokušava liječiti svoju povrijeđenu kćer dok bježe od lava. A kada uđu u ovu napuštenu zgradu, nemarnost koju pokazuje svaki lik u kadru izgleda kao vrlo smišljen potez da se stvori scenografija. Hvala spektakularnim standardima vizuelnih efekata koji na dobar način čine iskustvo gledanja filma neprijatnim.

Beast je vrlo predvidljiv triler za preživljavanje koji koristi napetost u svojim trenucima da sakrije kreativnu prazninu. Lav izgleda stvarno, a napetost na ekranu je opipljiva. Beast možda ne grize tako jako koliko bi htjeli, ali je dovoljno zabavan dok traje.

Film je dostupan u Cineplexx kinima