Riža “Uncle Ben’s” mijenja ime zbog rasnih stereotipa

126

Vlasnici riže Uncle Ben’s donijeli su odluku o promjeni imena u Ben’s Original i odlučili da uklone lice nasmijanog, sjedokosog Afroamerikanca koji se nalazi na kutijama u koje je upakovana riža.

Do promjene dolazi nakon što su vlasnici ovog brenda, Mars Food, u junu odlučili da revidiraju brend usljed velikih globalnih protesta zbog policijske brutalnosti i rasizma, prenosi FoNet.

Decenijama je bila najprodavanija u SAD

Riža Uncle Ben’s na tržištima je od 1940. i decenijama je bila najprodavanija u SAD.

Brend je često bio kritikovan zbog rasnih stereotipa. Nazivi poput “ujak” i “teta” su korišteni na jugu SAD-a kao nazivi za Afroamerikance, umjesto formalnijih načina obraćanja poput “gospođo” ili “gospodine”.

Ime Uncle Ben’s je navodno inspirisano teksaškim farmerom koji je bio poznat po visoko kvalitetnoj riži. Kompanija je prije lansiranja proizvoda upitala konobara jednog restorana iz Chicaga, Franka Browna, da pozira za brend i postane zaštitno lice branda. On je pristao na to, a riža Uncle Ben’s je puštena u prodaju 1947. godine.

Na policama prodavnica od 2021.

Kompanija je 2007. godine pokušala da modernizuje svoj marketing tako što je Bena postavila za predsjednika odbora u reklami.

Očekuje se da će se novo pakovanje naći na policama prodavnica 2021. godine.

Kompanija Mars je najavila da će sarađivati s Nacionalnom urbanom ligom u SAD i podržati tamnopute kuhare. Donirat će dva miliona dolara za stipendije, a investirat će i 2,5 miliona dolara u Mississippi, gdje se njihova riža proizvodi.

Mars je jedan od nekoliko prehrambenih giganta koji revidiraju svoje brendove usljed protesta koje je podstakla smrt Georgea Floyda.

Ranije je Pepsi objavio da će promijeniti marketing za svoje sirupe i liniju hrane pod nazivom Aunt Jemima te priznao da se brend temelji na rasnim stereotipima, prenose mediji u SAD-u.