Pakleni Šund

Šef Netflixa dao ostavku: Bilo je to vatreno krštenje

šef Netflixa reed hastings iza logo raširene ruke

Suosnivač i šef Netflixa Reed Hastings odstupio je s mjesta izvršnog direktora firme koja je uzdrmala Hollywood prikazivanjem filmova i TV serija online, ali se u prošloj godini suočila s problemima naplate sadržaja i padom broja gledatelja.

Ne odlazi iz Netflixa

Hastings je do sada dužnost izvršnog direktora obavljao zajedno s dugogodišnjim saradnikom Tedom Sarandosom koji će je sada dijeliti s dosadašnjim glavnim poslovnim direktorom Gregom Petersom. Peters i Sarandos promaknuti su u julu 2020., u vrlo izazovnom periodu za kompaniju.

"Bilo je to vatreno krštenje, zbog covida i izazova unutar našeg poslovanja", rekao je Hastings koji će sada obavljati dužnost predsjednika upravnog odbora.

Hastings je ostavku podnio paralelno s objavom poslovnog izvještaja za četvrto prošlogodišnje tromjesečje koje je pokazalo povećanje broja pretplatnika za 7,66 miliona zahvaljujući serijama Harry & Meghan i Wednesday.

Prošla godina je bila teška za Netflix

U prvoj polovini prošle godine Netflix je gubio pretplatnike. Njihov se broj ponovo povećao od jula do decembra, ali slabije nego u prethodnim godinama. Na kraju prošle godine firma je imala 231 milion pretplatnika, za 4,5 posto više nego na kraju 2021.

U posljednja tri prošlogodišnja mjeseca neto dobit Netflixa gotovo se istopila u poređenju s istim periodom 2021.. Kliznula je sa 607 miliona na samo 55 miliona dolara. Prihod je porastao 1,9 posto, na 7,85 milijardi dolara.

"Godina 2022. bila je teška, s problematičnim početkom, ali boljim završetkom. Vjerujemo da smo zacrtali jasan put koji bi nam trebao pomoći da ponovo povećamo prihod", objavio je Netflix u kvartalnom pismu dioničarima. Kako bi potaknuo rast, Netflix je u novembru u 12 zemalja uveo jeftiniju opciju, poduprtu oglasima. Također je najavio mjere koje bi trebale spriječiti dijeljenje lozinki.

Firma se sučeljava s ograničenom potrošnjom potrošača i konkurencijom kompanija poput Walt Disneya, Amazon.coma i drugih. Oni troše milijarde dolara na produkciju TV serija misija i filmova za online publiku.