Šta jesti na poslu? Ovo su zdravi obroci gotovi za čas

188

Na poslu uglavnom birate između grickalica i visokokaloričnih nezdravih sendviča? Da vas ne bi mučila ova dilema, jer i u jednom i u drugom slučaju griješite, nosite hranu od kuće. Ne tražite izgovore i nađite vremena pošto ćete se u suprotnom za koju godinu suočiti s gojaznošću, hroničnim umorom i ozbiljnim zdravstvenim problemima poput visokog krvnog pritiska.

Dovoljno je da masno lisnato tijesto zamijenite niskokaloričnim integralnim hljebom i žitaricama, koji će vas brzo zasititi, i salatama. Za samo pet minuta možete da napravite ukusnu, a zdravu kombinaciju povrća, mladog sira, bijelog mesa ili tunjevine. Imajte na umu da salate od tjestenine i krompira sadrže mnogo ugljikohidrata, što znači da nisu ništa bolje od sendviča.

Napravite zdrav sendvič

Ukoliko ne možete bez sendviča, pravite ih od integralnog hljeba, s tunjevinom, piletinom, puretinom, šniclama od soje i svježim povrćem. Kao namaz, umjesto maslaca, koristite mladi sir, obranu pavlaku ili pastu od soje.

Mršavljenje

Zaposlenima koji žele da smršaviti savjetuje se da jedu što ćešće, i to male obroke. Za njih je, idealan obarena brokula jer je niskokalorična, brzo zasiti i vrlo je zdrava jer sadrži dosta folne kiseline.

Za ručak jedite što više zelenog i zeljastog povrća, salate…

Jelovnik za kancelariju

Doručak: dvopek od integralnog brašna, vegetarijanska biljna pašteta posuta sjemenkama lana i susama i šoljica zelenog čaja (340 kcal)

Užina: šolja bezmasnog jogurta (65 kcal)

Ručak: 90 g pečenih pilećih prsa, 100 g obarene brokule, zelena salata i tanka kriška crnog hljeba (275 kcal)

Je li svaka voćka idealna užina

Umjesto grickalica, koje imaju visok procenat masnoće, na poslu je ipak bolje da grickate voće. Jedite jabuke pošto odlično blokiraju glad i kivi jer smanjuje potrebu za slatkim. Banana momentalno stvara osjećaj sitosti, pa je idealna užina za osobe koje su na dijeti.

Ipak, ljudi misle da mogu da jedu neograničene količine voća jer ono ne goji, a to uoće nije tačno. Nije svaka voćka ista. Jedan avokado ima 50 grama masti, kao i 150 g masne guščetine. Izbjegavajte grožđe i šljive, jer su izuzetno kalorične.