Puni Gas

Toyota poručuje klijentima: Ne brinite za gubitak garancije, pridržavajte se uputa

Svjesna briga i problema sa kojima se svi suočavaju u vremenu pandemije korona virusa, kompanija Toyota, odlučila je da pošalje umirujuću poruku svim vlasnicima Toyota vozila.

„Pored svega ostalog što nas sve zabrinjava, garancija za vašu Toyotu ne smije i ne treba da vas brine. Molimo vas da se pridržavate uputa i mjera koje propisuju lokalne vlasti i ne napuštate svoje domove bez prijeke potrebe. Zbog sigurnosti i zdravlja naših uposlenika i naših kupaca, ovlašteni Toyota servisi su ili zatvoreni ili su na raspolaganju samo za hitne i neophodne popravke, ali koristimo priliku da vas obavijestimo da nećete izgubiti garanciju na vaše vozilo, ukoliko se pridržavate par jednostavnih uputa“ – poručili su iz Toyote BiH.

Da bi zadržali garanciju na vozilo u situaciji kada ne mogu doći na redovan servis, vlasnici Toyota starih do 3 godine trebaju na naredni servis doći u roku od 2 mjeseca nakon ukidanja hitnih mjera vezanih za pandemiju, tokom kojih ne smiju preći više od 1.500km dodatno na propisani servisni interval.

Vlasnici starijih Toyota vozila trebali bi doći na servis do 31. maja, ali iz Toyote poručuju da će se i taj datum po potrebi prolongirati.

Svi oni kojima garancija istječe tokom važenja hitnih mjera uzrokovanih pandemijom, a imaju kvar na vozilu trebaju se odmah javiti svom servisnom savjetniku na dežurne brojeve telefona koji su uspostavljeni za sve Toyota salone i servise, kako bi ih dalje uputili kako postupiti.

„Za sve nedoumice, dodatne upute ili pomoć, vlasnici nam se mogu javiti na [email protected], Live Chat operaterima na našoj web stranici, na Toyota BiH društvenim mrežama ili na dežurne brojeve telefona.“ – poručuju iz Toyote BiH.