Magazin

Turistički radnici: “Blagaj je idealna destinacija, tu priču treba brendirati”

Turistički radnici, predstavnici hotela, villa s bazenima, kampova, restorana i suvenirnica okupili su se oko zajedničke inicijative osnivanja Udruženja turističkih radnika Blagaja "Visit Blagaj" naglašavajući kako je Blagaj idealna destinacija te da tu priču treba brendirati, saopćili su u četvrtak pokretači inicijative.

Istakli su kako Blagaj važi za jednu od rijetkih sredina u koju se ljudi više doseljavaju nego iseljavaju, a gdje tokom ljetnih mjeseci boravi i više hiljada turista, te da kao takva zaslužuje posebnu brigu i strateško planiranje daljeg razvoja turizma na kojem će raditi pomenuto udruženje.

Privatni sektor je tokom zadnjih godina izgradio značajne turističke kapacitete koji omogućavaju višednevni idealan odmor za cijelu porodicu, međutim, kako navode, postoje određeni infrastrukturni izazovi koji se moraju rješavati da bi Blagaj zauzeo zasluženo mjesto na polju turizma.

"Blagaj je idealna destinacija za odmor, moramo našu priču brendirati i predstaviti u pravom svjetlu. Pred nama je puno posla, ali znamo da imamo razloga biti optimistični", poručili su organizatori na inicijalnom sastanku.