Zdrava hrana

Ubacite cimet u prehranu: Ovaj sjajan začin ima brojne blagodati za naš organizam

Cimet se u Europi u srednjem vijeku smatrao luksuznim začinom. Arapi su ga prevozili glomaznim kopnenim putevima, a samo bogati ljudi su ga sebi mogli priuštiti. Danas se cimet može naći u gotovo svakoj kuhinji, ali ovaj uobičajeni začin može dati puno više od malo arome u kolačima – pozitivno utječe na zdravlje, prenosi Real Simple. Smanjuje akne Cimet ima antimikrobna svojstva koja su korisna za liječenje akni. Ovaj začin može ubiti bakterije i gljivice koje uzrokuju promjenu pigmentacije. Također je izvrstan izvor snažnih antioksidansa koji štite vaše tijelo od oštećenja uzrokovanih slobodnim radikalima, koji mogu izazvati upalu kože i dovesti do akni.

Smanjuje bore

Slobodni radikali također mogu doprinijeti preranom starenju kože, uzrokujući bore, pigmentaciju i promjenu kože. Antioksidansi u cimetu usporavaju ovaj proces štiteći stanice. Cimet može čak pospješiti proizvodnju kolagena. Poboljšava cirkulaciju Ima vazodilatacijski učinak na krvne žile – rezultat je poboljšana cirkulacija. Unos manje od kašike cimeta dva do tri puta sedmično mogao bi zapravo poboljšati opće zdravlje, a najbolji način za to je posipanje cimeta po pahuljicama, zobenoj kaši ili tostu.

PROČITAJTE  Zamrznuto voće i povrće može da bude čak i bogatije hranljivim sastojcima od svježeg

Snižava krvni pritisak

Snižavanje krvnog pritiska znači da je zaštićen i cijeli kardiovaskularni sustav. U jednoj studiji, istraživači su otkrili značajno smanjenje i sistoličkog i dijastoličkog krvnog pritiska pri kratkotrajnoj konzumaciji cimeta u pacijenata s dijabetesom tipa 2. Oko 1 kašikica dnevno je prava količina za ubiranje dobrobiti bez štetnih učinaka na krvni pritisak ili šećer u krvi.

Smanjuje kolesterol

Cimet ima pozitivan učinak na holesterol, što znači i bolje zdravlje srca, jer visoke razine holesterola mogu povećati rizik od srčanih bolesti. Istraživanja su otkrila da cimet može povećati “dobar” holesterol, dok dnevna doza (pola do dvije kašičice) cimeta može pomoći u snižavanju ukupnog holesterola, “lošeg” holesterola i triglicerida. Sve to može dovesti do zdravijeg srca.

PROČITAJTE  Bogatstvo jeseni: Mušmule, zaboravljeno zdravo voće


Povezani postovi: