BMW je 1. marta pokrenuo narudžbe za M4 CS Valentino Rossi Edition, ekskluzivnu seriju od 46 primjeraka posvećenu MotoGP legendi. Riječ je o najskupljem M4 modelu koji spaja vrhunske performanse s dizajnom inspiriranim Rossijevim trkačkim nasljeđem.

Pogoni ga 3.0-litreni redni šesterocilindraš s dva turbopunjača (S58), koji isporučuje 550 KS pri 6250 o/min i 650 Nm okretnog momenta od 2.750 do 5.950 o/min. Snaga se prenosi preko 8-stupanjskog automatskog mjenjača ZF na sva četiri točka (xDrive), uz mogućnost prebacivanja u stražnji pogon za puriste.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,4 sekunde, a maksimalna brzina ograničena je na 305 km/h s M Driver’s paketom. Masa je smanjena za 20 kg u odnosu na M4 Competition zahvaljujući karbonskoj haubi, krovu i stražnjem difuzoru.

Dizajn je ono što ovaj model čini posebnim. Mat žuta boja - omaž Rossijevom broju 46 - kombinirana je s crnim karbonskim detaljima i diskretnim logom VR46 na bočnim pragovima. Unutrašnjost donosi sportska sjedišta od alcantare s graviranim potpisom "The Doctor" na naslonima i 12.3-inčni digitalni kokpit s temom inspiriranom trkaćim stazama.

Top Gear ističe da je procijenjen na oko 200.000 eura, što je 30.000 eura više od standardnog M4 CS-a.
Testovi na Nürburgringu pokazali su vrijeme kruga ispod 7 minuta i 20 sekundi, čime se svrstava među najbrže BMW-ove serijske modele. Iako je namijenjen kolekcionarima, njegova snaga i upravljivost čine ga spremnim za cestu i stazu.

Narudžbe su već preplavile BMW-ove salone i predviđa se da će se brzo rasprodati.