Adidas je izgubio sudski spor u pokušaju da spriječi modnog dizajnera u korištenju dizajna s četiri pruge. Iz Adidasa su tvrdili da su četiri pruge luksuznog brenda Thom Browne Inc previše slične njihovim trima prugama. Browne je pak tvrdio da je mala vjerojatnost da će kupci zamijeniti te dvije marke jer, između ostalog, imaju različit broj pruga, prenosi BBC.
Paralelne pruge
Adidas je planirao tražiti više od 7,8 miliona dolara odštete, ali je porota u New Yorku stala na Browneovu stranu. Njegovi dizajni često sadrže četiri vodoravne, paralelne pruge koje okružuju nogavicu ili rukav odjevnog predmeta. Dok je Adidas poznat po svoje tri pruge.
Browneov pravni tim opisao ga je kao autsajdera koji preuzima veliku korporaciju. I objasnio da dvije marke imaju potpuno različite kupce. Sportska odjeća ne dominira kreacijama Thom Browne Inc-a, a proizvodnja je usmjerena na bogate kupce. Primjera radi, par ženskih kompresijskih tajica košta 680 funti. Dok cijena polo majice iznosi 270 funti. Advokati su također tvrdili da su pruge uobičajen dizajn.
Bitka između kompanija traje više od 15 godina, a ovaj pravni postupak pokrenut je još 2021. godine. Četrnaest godina ranije, 2007. godine, Adidas se žalio da Thom Browne koristi dizajn s tri pruge na jaknama. Browne se složio da ga više neće koristiti. Te je samo dodao četvrtu prugu.
300 lokacija širom svijeta
Od tada se Thom Browne brzo proširio. I sad se prodaje na više od 300 lokacija širom svijeta. Posljednjih godina dosta pažnje posvećuje i proizvodnji sportske odjeće. Marka ima raznoliku bazu obožavatelja. U 2019. dizajnirali su odjeću reperice Cardi B za Met Galu, a Scott Parker, bivši profesionalni nogometaš i menadžer Bournemoutha, nosio jedan od njihovih kardigana i blejzer na utakmicama.
Glasnogovornik Adidasa rekao je da je kompanija razočarana rezultatom sudskog spora. Ali da će nastaviti stvarati svoje intelektualno vlasništvo. I podnositi žalbe ako smatraju da za to ima potrebe. S druge strane, u Thom Browne Inc-u su zadovoljni ishodom, a glasnogovornik se nada da će ovaj slučaj inspirirati druge čiji rad osporavaju veće kompanije.
"Bilo je važno boriti se i ispričati svoju priču", rekao je glasnogovornik.
Dokumenti korišteni u slučaju pokazali su da je Adidas pokrenuo više od 90 sudskih bitaka. I potpisao više od 200 nagodbi od 2008. godine vezano uz njegov zaštitni znak.