Prilikom kupovine polovnog automobila vozačima se savjetuje da paze na uobičajene prijevare kojima se prodavači služe kako bi vozilo učinili poželjnijim.
Sve više vozača se okreće tržištu polovnih automobila, no za takvu kupovinu je potreban dodatan oprez.
Stručnjak za automobile Pete Ridley upozorava kako je bitno obratiti pažnju na upitne metode koje neki prodavači koriste kako bi podigli cijenu njihovih vozila, prenosi Express.
Jedna od najčešćih prijevara
“Od pretjeranog napuhavanja guma do prethodnog zagrijavanja motora, postoje mnoge potencijalne smicalice koje bi prodavači automobila mogli koristiti prilikom prodaje vozila. Zato je važno poznavanje nekih od najčešćih taktika, kako kupci ne bi bili prevareni”, upozorio je Ridley.
Jedna od najčešćih prijevara koja se pojavljuje pri kupovini polovnog automobila je već spomenuto pretjerano napuhavanje guma.
Čineći to prije nego što potencijalni prodavači odvedu vozilo na probnu vožnju, trgovci i privatni prodavači mogu nakratko dati svom automobilu bolje performanse i neznatno poboljšati potrošnju goriva.
Međutim, ne samo da će vlasnici primijetiti postupni pad u ekonomičnosti i kvaliteti vožnje tokom vremena, vožnja vozila s prenapuhanim gumama može rezultirati gubitkom prianjanja s cestom, povećavajući rizik od nesreća.
Kao rezultat toga, kupci polovnih automobila uvijek bi trebali doći opremljeni mjeračem pritiska u gumama kada gledaju vozilo.
Sakrivanje nepoželjnih zvukova
Još jedan način na koji trgovci sumnjivim polovnim automobilima mogu prevariti kupce je glasnim puštanjem muzike ili povicima tokom probne vožnje, osobito kada se putuje preko “ležećih policajaca” i rupa.
Prodavači bi to mogli pokušati učiniti, kako bi potencijalne kupce odvratili od nepoželjnih zvukova, koji bi mogli ukazivati na ozbiljnu štetu.
Tipično, ti zvukovi mogu dolaziti iz motora u praznom hodu ili pri prelasku preko rupa.
Ridley preporučuje da se automobil sluša sa spuštenim prozorom, kako bi se izbjegla ova zamka.
Sakrivanje neugodnih mirisa
Na kraju, Ridley preporučuje da vozači koji kupuju polovni automobil paze na neugodne mirise koje će neki prodavači nastojati prekriti osvježivačem zraka.
Dok vozači ove dodatke obično koriste kako bi unutrašnjost vozila ugodno mirisala, polovni automobil s previše osvježivača zraka mogao bi biti znak da prodavač pokušava prikriti neugodan miris ili potencijalno oštećenje koje je izazvala voda.
Kako bi izbjegli ovu zamku, vozači bi trebali pažljivo tražiti tragove mrlja na tepisima, sjedalima, oblogama krova i vratima.