Amandman koji je ove godine stupio na snagu sadrži brojne novine, posebno za izvršnu vlast, kao što su vlasti okruga, gradova i općina.
Nadležna uprava za ceste u lokalnim područjima može smanjiti najveću dopuštenu brzinu na područjima s posebnom potrebom zaštite, kao što su ispred škola, vrtića, rekreacijskih objekata ili igrališta, bolnica ili domova za umirovljenike. Jedini uvjet je, poručuju iz ministarstva, da mjera bude prikladna za povećanje sigurnosti na cestama, posebice za pješake ili bicikliste. Međutim, neće biti promjena općeg ograničenja brzine od 50 km/h u lokalnim područjima.
Općenito, postupak reguliranja ograničenja brzine također je manje birokratiziran. Ova poboljšanja također pomažu van područja koja su vrijedna zaštite. Osim toga, također jačamo zajednice u nadzoru ograničenja brzine. Zajednice bi trebale moći same provoditi radarske provjere. Preduvjet je odgovarajući propis o prijenosu od države. Ranije su zajednice mogle postavljati kamere za mjerenje brzine samo ako su imale vlastite sigurnosne snage zajednice.
Trepereće zeleno se neće ukinuti. I tu je unaprijed bilo kontradiktornih nagađanja. Samo u iznimnim slučajevima na prometnim ulazima na autoceste ili brze ceste bit će postavljeni posebni semafori koji prekidaju nadolazeće kolone vozila i nakon nekoliko sekundi vraćaju natrag. Zbog učinkovitosti, zeleno treptanje može se izostaviti.