Kvaliteta obrazovanja u Njemačkoj prilično je opala – sudeći po rezultatima ankete u kojoj je samo 27 posto sudionika škole u svojoj zemlji ocijenilo dobrim ili vrlo dobrim, javlja dpa.
Taj je udio 2014. iznosio 38 posto, podaci su ekonomskog instituta Ifo koji je proveo istraživanje.
“Zadovoljstvo Nijemaca školskim sistemom rekordno je nisko”, navode autori studije.
“Rezultati su alarmantni”, rekao je predstavnik Ifa, profesor Ludger Wessmann u srijedu u Münchenu.
Najviše ispitanih građana, njih 68 posto, želi standardizirane testove iz matematike i njemačkog jezika u cijeloj zemlji, a čak 86 posto želi standardizirane ispite mature.
Tri četvrtine ispitanika je protiv ukidanja ocjena i zalažu se da učenici s lošijim uspjehom ponavljaju razred.
U reprezentativnom istraživanju s više od 5.500 sudionika, 79 posto je reklo da se kvaliteta školskog obrazovanja pogoršala tokom pandemije. 77 posto navelo je da je nedostatak nastavnika ozbiljan problem.
Prekvalifikacija nastavnika za predmete u kojima nedostaje kadra moguće je rješenje, smatra 79 posto ispitanika, dok 64 posto smatra da treba dati priliku i početnicima.
S druge strane, 81 posto je protiv većeg broja učenika u razredima.
Također, dvije trećine ispitanika navelo je da je nedostatak sredstava za škole i “tromost sistema” ozbiljan problem. Čak 74 posto kaže da bi država trebala više ulagati u obrazovanje, rekao je Wessmann.
Tri četvrtine ispitanika također je izjavilo da školska i obrazovna politika imaju značajan utjecaj na to za koga će glasati na zemaljskim izborima.