presjek godine

Alma Ras: Inovacijama i kvalitetom potvrđujemo lidersku poziciju

Inovacije i kvalitet ključni su faktori koji vode Alma Ras ka stabilnom rastu i uspješnim poslovnim rezultatima u 2024. godini.

“Naš strateški fokus usmjeren je na kontinuirano unaprjeđenje proizvodnih procesa, osiguranje vrhunskog kvaliteta te ulaganje u razvoj ljudskih resursa. Digitalizacijom i modernizacijom proizvodnih kapaciteta postigli smo visok nivo operativne efikasnosti, potvrđujući status pouzdanog i inovativnog partnera na tržištu, riječi su Rasima Memagića, generalnog direktora kompanije Alma Ras i predsjednika Uprave.

Investicija u 2024. godini iznosila je 2.200.000 KM, čime je kompanija dodatno unaprijedila proizvodne kapacitete i tehnološku opremljenost. Tokom godine proizvedeno je 18,3 mil artikala od čega je 17% za B2B kupce proizvedeno prema strogim GOTS standardima, koji zahtijevaju ekološki i društveno odgovoran proces proizvodnje. Više od 30% njihove ukupne proizvodnje ostvaruje se korištenjem obnovljivih izvora energije.

Neprekidan fokus na kvaliteti: Digitalizacija kao pokretač uspjeha

“Zadovoljstvo naših kupaca uvijek je naš najveći prioritet. Naša misija je osigurati da svaki kupac osjeti vrijednost našeg brenda, ne samo kroz kvalitet, već i kroz cjelokupno iskustvo koje im pružamo”, istakao je Asmir Numanović, direktor prodaje i član Uprave.

Ovaj pristup donio je značajne poslovne rezultate u tekućoj godini – prodaja Alma Ras brendova porasla je za 8% u odnosu na prethodnu godinu, dok je online prodaja zabilježila impresivan rast od 28%. Kroz loyalty program, kompanija je kupcima vratila 450.000 KM, dodatno jačajući povjerenje i lojalnost.

Neprekidno ulaganje u kvalitet proizvoda i usluga, kao i digitalizacija procesa kontrole kvaliteta, omogućili su još veću efikasnost i preciznost. Na tim temeljima Alma Ras nastavlja graditi svoj razvoj i jačati poziciju na globalnom tržištu.

Među prvima su započeli implementaciju digitalnih pasoša proizvoda, pružajući kupcima potpunu transparentnost i sigurnost u svakom koraku procesa. Digitalni pasoši omogućuju praćenje proizvoda od njegove proizvodnje do krajnjeg korisnika, osiguravajući detaljne informacije o porijeklu, sastavu, certifikatima i uvjetima proizvodnje.

Razvoj uposlenika i digitalizacija HR procesa

U 2024. godini, Alma Ras je stavila poseban fokus na razvoj zaposlenika i growth program razvoja menadžmenta. Kroz program Orbita, prepoznati su ključni talenti koji će doprinijeti daljem rastu kompanije, dok je više od 50 zaposlenika uključeno u razvojni program AR top tim.

Digitalizacija HR procesa unaprijedila je regrutaciju, selekciju i profesionalni razvoj. Uvedeni su Onboarding i Referral programi kako bi se olakšao prijem i adaptacija novih članova tima. Za edukaciju uposlenika, ove godine uloženo je 180.000 KM. Osim toga, kompanija kontinuirano ulaže u projekte koji unapređuju zdravlje i dobrobit svojih zaposlenika, riječi su Sedine Memagić, direktorice razvoja i inovacije kompanije, te supervizorice HR i marketing odjela.

Razvijanje kolekcije za renomirane brendove i nove kolaboracije

Za renomirane brendove Armani i Calida u potpunosti su razvili posebne linije, čime je Alma Ras pokazala svoju sposobnost da odgovori na najviši nivo zahtjeva tržišta.

Na domaćem tržištu posebnu pažnju izazvala je online kolekcija “Key Capsule Collection”, koja predstavlja krunu rada Sedine Memagić, tihe, ali moćne figure iza mnogih od najupečatljivijih kampanja Alma Ras brenda. Trend kolaboracije brendova ispratili su uspješnom saradnjom s mladim dizajnericama Matejom i Neirom koja je pomjerila granice, osvojila nove kupce, te ostvarila izvanredne rezultate. Kolekcija kupaćih kostima unaprijeđena je novim modelima i kontinuirano prati trendove.

„Godinu su obilježile brojne društveno odgovorne kampanje koje su potvrdile našu posvećenost zajednici, zaposlenicima i održivom razvoju, što ćemo nastaviti graditi i u budućnosti, a vrijednost tih projekata iznosila je oko 180.000 KM“, rekla je Nermina Kadrić, marketing menadžerica kompanije Alma Ras. Kao posebne projekte istakli su kampanju Podrška koju volim, S ljubavlju za vas sašila, Priroda koju volim, Alma Ras Industry Day i podrška lokalnom NK “Stupčanica”.