IT

Amazon kreće u osvajanje gaming tržišta koje ovih dana niže milijarde

Kako bi sustigao Apple i Google, vodeći div Internet-trgovine Amazon, odlučio je zakoračiti u jednu od najvrednijih industrija današnjice – gaming.

Njihov plan uključuje razvoj sopstvenih igara, ali i platforme za igranje video igrica u oblaku – Project Tempo. Sličan sastav je već razvio Google i nazvao ga Stadia, dok je Apple za svoje korisnike razvio Arcadu.

Za razliku od  klasičnih igara za računare i konzole, za koje je potrebno kupiti snažan hardware na kojem će se pokretati igre, za uživanje u igrama u oblaku on uopće nije važan. Potrebno je da imate internet i uređaj s kojim ćete se spojiti na njega.

Kako piše New York Times, Amazon je prvobitnu verziju svoje platforme trebao predstaviti krajem 2020., međutim, s obzirom na krizu koja trenutno vlada – odložit će to za 2021. Ipak, u maju ove godine bit će predstavljena prva originalna videoigrica Crucible.

Inače, pokretanje sopstvene cloud platforme za videoigre bila bi prva velika investicija Amazona u segmentu zabave. Ovaj američki div je posljednji put u segment zabave investirao prije 15-ak godina, pokretanjem streaming servisa za serije i filmove Amazon Prime.

Pokretanjem novog gaming servisa, prema predviđanjima stručnjaka, Amazon bi u svoju "bazu" mogao privući oko milion novih pretplatnika.

O tome kako vlasnik Amazona Jeff Bezos ne griješi kada su u pitanju posao i novac, govori i podatak da se u pravom trenutku odlučio za ovaj potez. Naime, gaming industrija bi u 2020. mogla ostvariti prihod od 160 milijardi dolara, što nadmašuje godišnju zaradu filmske i muzičke industrije.

Osim toga, prema procjenama, ova industrija bi za pet godina trebala premašiti vrijednost od 300 milijardi dolara.