Dok je krajem godine AMD-ovu tehnologiju FSR 3 podržavalo tek četiri naslova, Robocop: Rogue City i Remnant 2 su podigli tu brojku na ukupno 18, uz najavu da stiže i u The Last of Us Part 1
Krajem prošlog mjeseca objavili su kako je Starfield dobio službenu podršku za AMD-ovu tehnologiju FSR 3 koja, kao i Nvdijina DLSS, povećava performanse i na slabijim grafičkim karticama.
Iako nešto sporije od Nvidije, AMD širi katalog podržanih igara, pa je ovu tehnologiju koja generira dodatne FPS-ove nakon posljednjih nadogradnji moguće koristiti u Robocopu: Rogue City i Remnantu 2. Time se broj igara s podržkom za FSR 3 popeo na ukupno 18, a prema obećanju, uskoro bi trebao biti dostupan i u PC verziji velikog PlayStationovog hita The Last of Us Part 1.
Coming soon with AMD #FSR 3: #TheLastofUs Part 1.
— AMD Radeon (@amdradeon) February 29, 2024
Relive this critically acclaimed classic and immerse yourself in Joel and Ellie's story like never before.
🔗 Details: https://t.co/kZlclf2vZc pic.twitter.com/jvtChMiW7s
Međutim, on je glede tehničke realizacije potpuno podbacio i iako je većina problema ispravljena, i dalje je riječ o prilično zahtjevnom naslovu kojem je svaka pomoć dobrodošla.
Valja spomenuti kako The Last of Us Part 1 već ima podršku za FSR 2.2, a zanimljivost je da je nakon objave na Twitteru, veliki broj komentara bio vezan za upite glede implementacije FSR-a 3 u ostale velike naslove, poput naprimjer Cyberpunka 2077.
Za sporo uvođenje podrške nije kriv isključivo AMD, već i sami developeri koji ga moraju implementirati u svoje uratke obzirom da je to nemoguće napraviti samim driverima, kao u slučaju tehnologije FMF (Fluid Motion Frames) od koje imaju korist isključivo vlasnici AMD-ovih grafičkih kartica serija Radeon RX 7000 i 6000.