Gaming

AMD FSR 3 stiže u The Last of Us 1

Dok je krajem godine AMD-ovu tehnologiju FSR 3 podržavalo tek četiri naslova, Robocop: Rogue City i Remnant 2 su podigli tu brojku na ukupno 18, uz najavu da stiže i u The Last of Us Part 1

Krajem prošlog mjeseca objavili su kako je Starfield dobio službenu podršku za AMD-ovu tehnologiju FSR 3 koja, kao i Nvdijina DLSS, povećava performanse i na slabijim grafičkim karticama.

Iako nešto sporije od Nvidije, AMD širi katalog podržanih igara, pa je ovu tehnologiju koja generira dodatne FPS-ove nakon posljednjih nadogradnji moguće koristiti u Robocopu: Rogue City i Remnantu 2. Time se broj igara s podržkom za FSR 3 popeo na ukupno 18, a prema obećanju, uskoro bi trebao biti dostupan i u PC verziji velikog PlayStationovog hita The Last of Us Part 1.

Međutim, on je glede tehničke realizacije potpuno podbacio i iako je većina problema ispravljena, i dalje je riječ o prilično zahtjevnom naslovu kojem je svaka pomoć dobrodošla.

Valja spomenuti kako The Last of Us Part 1 već ima podršku za FSR 2.2, a zanimljivost je da je nakon objave na Twitteru, veliki broj komentara bio vezan za upite glede implementacije FSR-a 3 u ostale velike naslove, poput naprimjer Cyberpunka 2077.

Za sporo uvođenje podrške nije kriv isključivo AMD, već i sami developeri koji ga moraju implementirati u svoje uratke obzirom da je to nemoguće napraviti samim driverima, kao u slučaju tehnologije FMF (Fluid Motion Frames) od koje imaju korist isključivo vlasnici AMD-ovih grafičkih kartica serija Radeon RX 7000 i 6000.