Apple (AAPL) je objavio svoju zaradu u trećem tromjesečju nakon zvona u četvrtak, nadmašivši očekivanja analitičara na vrhu i dnu uprkos godišnjem padu prodaje iPhonea.
Wall Street je pozorno pratio učinak Applea u Kini, jednom od njegovih najvažnijih tržišta, dok se kompanija borila za povrat tržišnog udjela od domaćih rivala uključujući Huawei, ali nije ispunila očekivanja u regiji.
Apple je zabilježio prihod od Kine od 14,7 milijardi dolara. Analitičari koje je anketirao Bloomberg predviđali su prihod od 15,2 milijarde dolara. Apple je u istom kvartalu prošle godine izvijestio o prihodima u Kini od 15,7 milijardi dolara. Ukupna prodaja iPhonea dosegla je 39,2 milijarde dolara u odnosu na očekivanih 38,9 milijardi dolara, što je manje od 39,6 milijardi dolara koliko je Apple zabilježio u trećem tromjesečju 2023.
Uprkos promašaju, financijski direktor Applea Luca Maestri rekao je Joshu Liptonu iz Yahoo Financea da se prodaja kompanije općenito poboljšava u regiji. Štoviše, Maestri je rekao da Apple bilježi rekordne nadogradnje u zemlji i da je prodaja bolja nego u prvoj polovici godine.
Za ovo tromjesečje Apple je ostvario zaradu po dionici (EPS) od 1,40 dolara uz prihod od 85,5 milijardi dolara. Analitičari su predviđali EPS od 1,35 USD i prihod od 84,4 milijarde USD, prema procjenama koje je sastavio Bloomberg. Apple je u istom razdoblju prošle godine zabilježio EPS od 1,26 dolara i prihod od 81,7 milijardi dolara.
Dionice Applea porasle su za oko 18,6% do danas uprkos teškom početku godine, djelomično zahvaljujući utjecaju kompanije na svjetskoj konferenciji za razvojne programere u maju, na kojoj je prikazan njihov Apple Intelligence softver.
Prihodi od usluga dosegnuli su 24,2 milijarde dolara. Wall Street je predviđao prihod u segmentu od 23,9 milijardi dolara. Appleova prodaja iPada premašila je 7,1 milijardu dolara u usporedbi sa 6,6 milijardi dolara koliko su analitičari očekivali, zahvaljujući novoj liniji iPad Pro modela.
Prihod Maca dosegao je 7 milijardi dolara, popevši se iznad 6,8 milijardi dolara koliko je segment zabilježio prošle godine. Međutim, prodaja nosive opreme pala je na 8 milijardi dolara s 8,2 milijarde dolara koliko je Apple prijavio prošle godine.
Apple se također priprema lansirati svoj dugo očekivani softver Apple Intelligence kasnije ove jeseni. Prema Marku Gurmanu iz Bloomberga, softver, koji pokreće Appleova generativna AI tehnologija, trebao bi stići na iPhone, iPad i Mac računare negdje u oktobru.
Analitičari su rastrgani oko mogućeg utjecaja Apple Intelligence na prodaju iPhonea u nadolazećoj godini, pri čemu neki kažu da će softver pokrenuti novi superciklus prodaje iPhonea, a drugi iznose lošija očekivanja za učinak tehnologije na Appleov krajnji rezultat.