borba za tržište

Apple ne želi da koristite web preglednik Chrome na iPhoneu, ali Google ima plan B

Google već neko vrijeme nastoji privući korisnike Appleovog preglednika Safarija.

Trenutno se oslanja na Safari za pokretanje većine zahtjeva za pretraživanje s iPhonea - što je omogućeno finansijskim dogovorom između Googlea i Applea, pri čemu je Googleovo pretraživanje postavljeno kao zadano na Safariju.

Ali, taj bi aranžman uskoro mogao biti ograničen istragama o monopolu u SAD i Evropi. Stoga u Googleu rade na planu B.

Chrome drži oko 30 posto instalacija na iPhoneu. Google to želi podići na 50 posto, što bi dodalo još 300 miliona korisnika iPhonea i njihove podatke.

Apple to želi spriječiti jer bi mogao izgubiti ozbiljne prihode. A kako se pretraživanje mijenja uvođenjem umjetne inteligencije na pametnim telefonima, bitka će se voditi oko zadržavanja korisnika.

Safari i Chrome zajedno drže više od 90 posto tržišnog udjela na mobilnim uređajima, piše Forbes.