Krajem prošle godine Apple je korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama omogućio korištenje Self Service Repair Diagnostics alata za samopopravku Appleovih uređaja. Sada se ovaj alat širi na 32 evropske zemlje, a uskoro će stići i u Kanadu.
Self Service Repair Diagnostics pomoći će korisnicima pri dijagnosticiranju i rješavanju problema s neispravnim ili pokvarenim komponentama na jednom proizvodu putem drugog proizvoda na koji je povezan.
Alat će korisnike voditi kroz proces popravke, odnosno dijagnosticiranja problema, a kada završi, obavijestit će korisnika šta je pokvareno i koje dijelove bi trebali naručiti kako bi popravili uređaj.
Ovaj je alat od neprocjenjive važnosti i za nelicencirane servisere, koje onda možete odabrati u odnosu na licencirane Appleove servise, pa ćete za niže cijene moći popraviti svoj Apple uređaj, jer će Vaš neovlašteni servis lakše dijagnosticirati problem i dobiti upute kako ga riješiti. Apple dozvoljava pojedincima i trgovinama trećih strana da popravljaju iPhone s originalnim dijelovima, te imaju servis koji im pomaže da potvrde da su dijelovi zaista originalni.
Self Service Repair Diagnostics alatom nisu obuhvaćeni samo iPhone uređaji, već i Mac i Studio Display uređaji. Sada je ovaj alat dostupan u 33 zemlje i na 24 jezika. Program nudi pristup originalnim dijelovima i alatima, kao i priručnicima za 42 Apple proizvoda. Odnedavno, ovo uključuje i nove MacBooke Air uređaje sa M3 čipovima, a radi se zapravo o istim dijelovima, alatima i priručnicima koje koristi osoblje u Apple trgovinama i Apple ovlaštenim servisima.