U Njemačkoj se trenutno aktualiziralo pitanje zbog kojeg bi samo u toj državi moglo biti pogođeno oko 8,2 miliona vozila koja su već na cestama.
Riječ je o još jednoj birokratskoj zavrzlami kojom bi jednako bili pogođeni svi vlasnici dizelaša širom Evropske unije.
Evropska komisija raspravlja o ograničenjima za starije dizelske motore zbog kojih bi se stariji automobili s Euro 5 normom, ali i oni relativno noviji s Euro 6, stavili izvan pogona.
U postupku koji je u toku pred Europskim sudom pravde, Komisija EU promijenila je svoje pravno mišljenje o usklađenosti s graničnim vrijednostima zagađivača tako da se granične vrijednosti ispušnih plinova sada moraju pridržavati za svaku situaciju u vožnji, čak i pod apsolutnim opterećenjem vozila.
Prije se to primjenjivalo samo pod standardiziranim uvjetima ispitivanja.
Promjena bi značila da bi sva odobrenja za Euro 5, a možda i Euro 6 bila dovedena u pitanje.
Apsurdno, ovom promjenom ne bi bili zahvaćeni stariji automobili koji su još veći zagađivači s normama Euro 3 i Euro 4.
Na sve se osvrnuo i njemački savezni ministar prometa Volker Wissing u oštrom pismu predsjednici Komisije Ursuli von der Leyen u kojem je pozvao je na "prestanak politike protiv automobila iz Brisela".
"Ljudi trebaju svoje automobile i ne žele da im ih EU oduzme. Europska komisija sada mora brzo djelovati", napisao je Wissing predsjednici Evropske komisije.
Prema Wissingu, posljedice odluke "ne samo da su nespremne pogodile automobilsku industriju, već prije svega građane koji su kupili i koriste takva vozila vjerujući u postojeće propise", prenosi Autoklub.