Nakon prilično misterioznog tizera od ranije ove sedmice, Aston Martin otkriva novi logo brenda.
Dolazeći baš na vrijeme da proslavi novu ogromnu investiciju iz saudijskog fonda, koju je izvršni predsjednik kompanije Lorens Strol opisao kao "događaj koji mijenja igru" za proizvođača automobila, novi amblem prati novi slogan - Intensity. Driven.
Novi logo je osmi po redu u istoriji proizvođača dugoj 109 godina i znači da je vizuelni izraz brenda prilagođen. U fizičkom obliku, novi dizajn su ručno izradili zanatlije u juvelirskom kvartu u Birmingemu. Njegova prva zvanična primjena na Aston Martin proizvodu biće viđena na sportskim automobilima sljedeće generacije ovog brenda, ali za sada nema tačnih detalja oko toga.
Ali čak i prije nego što neki serijski Aston Martin dobije novi logo, tim Aston Martin Aramco Cognizant F1 će imati novi dizajn krila na svojoj livreji tokom Velike nagrade Francuske predstojećeg vikenda. Na nosu automobila, međutim, biće predstavljen originalni logo Aston Martina u vidu dugmeta, obilježavajući stotu godišnjicu prvog učešća brenda na Grand Prixu.
"Zato što smo dizajnirani da natjeramo ljude da se zaljube, da se povežemo sa srcima i umovima naših kupaca, svaki objekat koji dizajniramo u Aston Martinu ima duboko značenje i namjeru i kreiran je sa iskrenošću i emocijama", rekao je Marek Rajhman, potpredsjednik i glavni direktor Aston Martina.
Kako se približavamo uzbudljivom trenutku evolucije proizvoda, dizajn novih krila nije bio ništa drugačiji. Svaki milimetar svake linije - svakog oblika unutar novih krila, izvučen je naprijed iz dubina našeg 109-godišnjeg kreativnog izvora Aston Martina.
Pored novog logotipa, britanski proizvođač predstavlja i svoj novi moto - Intensity. Driven. Slogan je oživljen kroz kratki film, koji prikazuje svih pet aktuelnih sportskih automobila kompanije. Kao dio nove marketinške kampanje, Aston Martin će takođe objaviti seriju društvenih, digitalnih i štampanih reklama.