Atraktivni Audijev dizajn i coupeovska forma u kombinaciji s električnim pogonom su ono za čim tržište trenutno vapi. Iz Ingolstadta stiže odgovor, i to vrlo brzo.
Audi je online premijerom predstavio Q4 Sportback e-tron, koncept kojim se nastavlja prošlogodišnja priča s „običnim“ Q4, koja će veliko finale imati dogodine, kad na ceste stignu proizvodne izvedbe. U načelu Sportback se tek siluetom razlikuje od prijašnje studije, s dodatno ukrašenom prednjicom, zatvorenom maskom i tankim LED-icama.
Straga veće promjene sa snažno položenim stražnjim staklom, izbačenim ramenima ispod kojih se ponosno ističu 22-inčne felge. I baš kao što smo najavljivali, Audi je finiširao atraktivnim svjetlima, osvijetljenom e-tron oznakom i integriranim spojlerom.
Dužinom od 4,6 m i visinom od 1,6 m Sportback je jedan centimetar dulji i niži, čime se dobilo na dinamičnosti forme.
U kabini digitalni kokpit dolazi na novi nivo. Plutajućim ekranom upravlja se svime osim klimom, a osim 12,3-inčnog središnjeg zaslona voza, dobiva svoj s mjernim instrumentima. Moderan dizajn zaokružit će atraktivan selektor mjenjača.
Iznenađenja nema ni u pogledu pogona. Baterije su od 82 kWh, dok sinergijski učin pogona od 306 KS osiguravaju stražnji elektromotor od 204 KS i 310 Nm te prednji sa 102 KS i 150 Nm. Stotka je tu za 6,3 sekunde, ali dalje od 180 km/h se ne može. WLTP standard kaže kako je 450 km dosega sigurna stvar, dok će izvedba sa stražnjim pogonom moći 50 km više. Konačno, recimo kako Audi kaže da je osigurana kompatibilnost s punjačima snage do 125 kW, što znači da je za 80% kapaciteta dovoljno nešto više od pola sata.
Lako je zaključiti kako je Audi načelno spreman za lansirane novog modela. Vjerovatno ćemo čekati da Volkswagen izbaci i4, a onda će tokom iduće godine stići i Q4, zajedno sa Sportback izvedbom. I ne sumnjamo da će odlično proći.