E-TRON GT

Audi predstavio svoj najbrži električni model, pa srušio dva rekorda

Najjači Audijev električni model postao je još snažniji. Model e-tron GT quattro je električni sportista s četvero vrata, a sada je dobio nove GT verzije koje obećavaju bolji domet, performanse, brže punjenje i bolju upravljivost.

Verzije modela S e-tron GT1 i RS e-tron GT2 imaju po dva elektromotora od kojih svaki daje 239 KS.

Najjači model, Audi RS e-tron GT performance3 prvi je potpuno električni RS model. Ima snagu od 925 KS, što ga čini najsnažnijim proizvodnim automobilom koji je Audi ikada napravio. Ukratko, do “stotke” mu treba tek 2,5 sekunde.

Punjenje za 18 minuta

Audi je povećao maksimalnu snagu punjenja za 50 kW na 320 kW, što znači da se može napuniti od 10 do 80 posto u samo 18 minuta.

Promjene su vidljive i u unutrašnjosti s redizajniranim sjedištima, upravljačem, pragovima i multimedijom. Nove verzije e-tron GT imaju upravljač spljošten na vrhu i dnu.

U interijeru su korišteni održivi materijal Dinamica i tkanina Cascade. Dinamica, koja izgleda i na dojam je poput brušene kože, sastoji se od gotovo polovice recikliranog poliester.

Novi modeli Audi e-tron GT porodice sada su dostupni za narudžbu u Njemačkoj, a cijene kreću od 126.000 eura.

Srušeni rekordi

Kad smo već kod Audija, dodajmo kako je Frank Stippler postavio je novi rekord kruga na stazi Nürburgring-Nordschleife s predprodukcijskim modelom RS3, postigavši vrijeme od 7:33.123, nadmašivši trenutačno najbrže vrijeme kruga u ovoj klasi za više od pet sekundi.

Audi tvrdi kako je ovo još jedan dokaz da je RS3 najbrži kompaktni automobil. Snagu mu daje benzinski motor s pet cilindra i 400 KS, a RS sportski ovjes čini ga još živahnijim u zavojima.

Nadograđeni proizvodni model RS3 bit će dostupan za narudžbu od kraja augusta, a bit će u prodajnim salonima od oktobra.

I to nije jedini uspjeh Audija na ovoj legendarnoj stazi. Naime, novi RSQ8 performance nagrađen je titulom najbržeg SUV-a na stazi Nordschleife na Nürburgringu.

Ovaj moćni SUV je stazu dugu 20 kilometra prešao za samo 7:36,698 minuta, što je više od dvije sekunde brže od prethodnog najbržeg vozila u SUV klasi te gotovo šest sekundi brže od prijašnjeg RSQ8.