E-TRON GT

Audi redizajnirao svoj najsnažniji model

Audi e-tron GT uskoro će dobiti neka od poboljšanja koja je redizajnom nedavno uveo srodni Porsche Taycan. Audi bi tako trebao dobiti više snage, brže punjenje, duži doseg i novu RS Performance izvedbu.

Redizajn će također rezultirati s blagim dizajnerskim izmjenama, najviše na prednjem dijelu automobila. Kako će to tačno izgledati, možemo dobro saznati već sada jer je Audi kao teaser za premijeru prikazao prototip na kojem se vidi gotovo sve.

Električni auto izgleda gotovo isto kao (još) aktualni model, ali bliži pogled otkriva nekoliko promjena u odnosu na trenutni RS e-tron GT. Prednji branik ima drugačije usisnike i nešto drugačiju masku, dok stražnji dio ima redizajnirani difuzor. Tu je i novi set aerodinamički optimiziranih aluminijskih točkova u crnoj boji.

Audi nije ulazio u pojedinosti o mehaničkim i tehnološkim nadogradnjama za koje se očekuje da će biti značajnije. Sudeći prema nedavno redizajniranom Porsche Taycanu, Audi e-tron GT će biti opremljen snažnijim električnim motorima i nudit će veću snagu punjenja do 320 kWh umjesto 270 kWh. Neke izvedbe također mogle bi dobiti bateriju većeg kapaciteta od 105 kWh koja nudi veći doseg u usporedbi s postojećom baterijom od 93,4 kWh.

Osvježena linija bit će okrunjena novim top modelom RS Performance koji će proizvoditi više od 646 KS, koliko ima aktualni RS e-Tron GT, ali i manje) od odlazećeg RS e-trona GT, ali manje od 952 KS koliko ima novi Porsche Taycan Turbo S.

Još jedan vrhunac bi trebao biti novi sistem aktivnog ovjesa sličan Porsche Active Ride ovjesu. To će omogućiti Audijevim inženjerima da dodatno poboljšaju udobnu voznu dinamiku ovog iskonskog GT modela.