Puni Gas

Audi ukida još jedan legendarni model? Iznenadit ćete se koji

Audi a3 cesta

Nakon A1 i Q2 još jedan model gubi mjesto u postavi Audija. Elektrifikacija je uzela maha u autoindustriji, a Volkswagen grupa je ubacila u višu brzinu. U ozračju gdje se želi dostići, pa i prestići Teslu svoj obol mora dati i Audi, a to znači i spremnost na velike promjene. Audijev cilj je pritom jasan, a to je do 2027. godine ponuditi električni model u svakom segmentu.

Audi se sa strujom do sada nije spuštao ispod nivoa Q4 e-tron, a sada su priznali da moraju i niže. Volkswagen već ima ID.3, ID.4, a najavio je i ID.2, pa je lako zaključiti u kojem će smjeru Audi. I dok bi ime Golf moglo opstati, njegov pandan u Audijevoj gami bi lako mogao nastati s popis aktivnih modela.

Nova platforma

Sudeći po najavama, Audi stvara novi EV model kompaktnih mjera, a to u prijevodu znači da za A3 nema mjesta. Bar ne za novu generaciju.

“Nedavno smo odlučili lansirati i dodatni električni početni model ispod Audija Q4 e-trona", rekao je izvršni direktor Markus Duesmann na Audijevoj godišnjoj konferenciji za medije.

Pridodamo li svemu informaciju do koje je došao britanski Autocar, a koja kaže da će novi ulazni električni model biti ponuđen kao kompakt i limuzina s četiri vrata, stvari postaju jasne. Tu se budi i priča o novoj platformi iza kodnog imena Project Trinity. Na njoj bi se novi model trebao zasnovati.

Prednji pogon

Podsjetimo, platforma poznata kao SSP (Scalable Systems Platform) je opisana putem vrijednosti dosega od 700 km, te snaga punjenja od 270 kW, a to bi bilo osjetno bolje od konkurencije. Istu će koristiti i novi Volkswagen u limuzinskom izdanju. Dodajmo da dolazi i Q6 e-tron. Bit će to prvi Audi na novoj Premium Platform Electric (PPE) platformi.

Vratimo li se na kraju još jednom na A3. Odluči li Audi zadržati ime, novi model će biti prvi A3 koji neće imati prednji pogon, i to još od lansiranja prve generacija 1996. godine. Autocar tu ide dalje i predviđa S i RS izdanja, gdje bi potonje s pogonom na sve kotače imao zasigurno bolje performanse od aktualnog benzinca s pet cilindara. Čak spominje mogućnost sprinta do 100 km/h za osjetno manje od 3,8 sekundi.