Saobraćaj se pokušava učiniti čišćim, sa smanjenim emisijama štetnih plinova.
Austrijska firma AVL Racetech sad je napravila važan iskorak u tom smjeru. Odjel motosporta AVL-a predstavio je inovativni prototip motora s unutrašnjim sagorijevanjem vodika.
Pogonska jedinica je kompaktni dvolitreni turbo motor na vodik, s inteligentnim ubrizgavanjem vode koji mu omogućuje postizanje visoke razine performansi. Prototip je prvi trkaći motor koji razvija AVL Racetech. Za razliku od drugih motora s unutrašnjim sagorijevanjem na vodik, koji obično rade s visokim nivoom viška zraka (lean-burn) te imaju slabije performanse, novi trkaći motor AVL Racetecha s blažim sagorijevanjem siromašne tvari može generirati visoku razinu performansi od oko 150 kW po litri.
Ukupna snaga je 410 KS pri 6500 okretaja u minuti. Okretni moment motora, koji je razvijen u saradnji s mađarskim Humda Labom, iznosi 500 Nm od 3.000 do 4.000 o/min.