Nakon što je otkrivena od strane agencije IMG Models 2014. godine, Bella Hadid ubrzo je postala jedna od najtraženijih modela današnjice. Pojavila se na naslovnicama mnogih poznatih modnih časopisa, a nosila je i revije visoke mode, uključujući one za brendove poput Chanela, Versacea, Givenchyja i mnogih drugih. Iako je u centru pažnje već više od decenije, sada se odvažila na novi pothvat kojim svoje djelovanje želi proširiti i predstavila kozmetičku liniju naziva Orebella. Vijest o lansiranju novog projekta podijelila je za Vogue.
“Jednog sam se dana probudila i vidjela nešto na Instagramu", rekla je Hadid ne govoreći pritom o čemu je tačno riječ.
"Znala sam da moram unijeti promjene u svoj život kako bih postala zadovoljna sobom pa sam odlučila proći ovo putovanje", referirajući se, između ostalog, i na svoju borbu s lajmskom bolešću.
Otkrila je da je pažnju počela usmjeravati na stvari koje ju usrećuju i koje su joj, kako kaže, pomogle da zapamti ko je. Jedna od praksi koje je za to koristila su eterična ulja, koja su je motivirala da predstavi svoj brend. Naime, Orebella je brend u čijoj se ponudi nalaze parfemi, a u prvoj kolekciji našla su se tri mirisa: cvjetni "Window2Soul", tropski "Blooming Fire" i drveno-morski "Salted Muse" - svi inspirirani njenim životom.
Ovim posljednjim, "Salted Muse", koji ima note morske soli, ružičastog papra i maslinovog ulja, odaje počast svojoj porodici.
“Bilo da ste Palestinac ili jednostavno Arap, naše porodice u sve stavljaju maslinovo ulje. To je za mene bilo nešto posebno i oda mom naslijeđu.”
Ostali osobni detalji uključuju njezine inicijale i anđeoske brojeve 222 urezane u vrh svake bočice te specifičnu nijansu zlatnih poklopaca, "nadahnutu sirovim zlatom arapske kulture i baštine", poručila je Hadid.